Szybkie szukanie |
Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
|
12-02-2013, 12:05
Post: #1
|
|||
|
|||
Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
drobną usterkę kilkanaście dni temu zauważyłem w działaniu sieci
wysłałem zgłoszenie i odpowiedzią troszkę się zaniepokoiłem... "Ponadto informujemy, że BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania." pzdr pawelarc (boldowanie moje) |
|||
12-02-2013, 12:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2013 12:40 przez lukkki.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Tym mnie zabiłeś Widać, że są szczerzy aż do bólu i nic od nich nie zależy i od wszystkiego umywają ręce.
To podejście do klienta z pewnością się zmieni, gdy zaczną świadczyć płatne usługi od 2016 roku. Teraz trochę przejaskrawiam sprawę i żartuję, ale można posłużyć się tym po wyczerpaniu drogi reklamacji: WNIOSEK O INTERWENCJĘ LUB ZAPYTANIE DO UKE http://www.uke.gov.pl/kontakt/ |
|||
12-02-2013, 16:00
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Troszkę lecą sobie w kulki, ale podobne rzeczy zdarzają się u innych operatorów.
|
|||
18-02-2013, 22:14
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Ja nie widze w tej odpowiedzi nic dziwnego. Warunkiem otrzymania koncesji jest pokrycie sygnałem okreslonej procentowej powierzchni kraju, a nie procentowej ilości uzytkownikow. Wiec nie maja zadnego interesu w szczególnym zwiększaniu pojemnosci, konkretnych komórek sieci i nie jest takie dzialanie, łamaniem regulaminu, co dokładnie zawarli w odpowiedzi. Więc bym się tą odpowiedzią zbytnio nie podniecał
|
|||
18-02-2013, 22:30
Post: #5
|
|||
|
|||
Odp: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
ale się nagadał
pzdr pawelarc wysłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2 |
|||
18-02-2013, 22:51
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Panuj nad emocjami. Za bardzo sie podniecasz
|
|||
18-02-2013, 23:25
Post: #7
|
|||
|
|||
Odp: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
pzdr pawelarc wysłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2 |
|||
20-02-2013, 20:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2013 20:10 przez lukkki.)
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Undelivered Mail Returned to Sender
This is the mail system at host moh3-ve1.go2.pl. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system <bok@aero.pl>: host mx-travel.ogicom.pl[93.157.100.61] said: 550 5.1.1 <bok@aero.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command) Dziwna odpowiedź |
|||
20-02-2013, 20:26
Post: #9
|
|||
|
|||
Odp: RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Cytat: <bok@aero.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox Może @aero2.pl? Pomoże Wysłane z mojego GT-I9305 |
|||
20-02-2013, 20:31
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Tak Powinno pomóc
|
|||
11-03-2013, 15:14
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Po tylu dniach, dzisiaj otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie awarii... Napisali, że to miejsce jest poza zasięgiem sieci i standardowo powołali się na regulamin jak wyżej napisano.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|