[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
12-02-2013, 12:05
Post: #1
Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
drobną usterkę kilkanaście dni temu zauważyłem w działaniu sieci
wysłałem zgłoszenie i odpowiedzią troszkę się zaniepokoiłem...

"Ponadto informujemy, że BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania."

pzdr
pawelarc
(boldowanie moje)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
12-02-2013, 12:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2013 12:40 przez lukkki.)
Post: #2
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Tym mnie zabiłeś Smile Widać, że są szczerzy aż do bólu i nic od nich nie zależy i od wszystkiego umywają ręce.
To podejście do klienta z pewnością się zmieni, gdy zaczną świadczyć płatne usługi od 2016 roku.

Teraz trochę przejaskrawiam sprawę i żartuję, ale można posłużyć się tym po wyczerpaniu drogi reklamacji:
WNIOSEK O INTERWENCJĘ LUB ZAPYTANIE DO UKE
http://www.uke.gov.pl/kontakt/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
12-02-2013, 16:00
Post: #3
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Troszkę lecą sobie w kulki, ale podobne rzeczy zdarzają się u innych operatorów.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
18-02-2013, 22:14
Post: #4
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Ja nie widze w tej odpowiedzi nic dziwnego. Warunkiem otrzymania koncesji jest pokrycie sygnałem okreslonej procentowej powierzchni kraju, a nie procentowej ilości uzytkownikow. Wiec nie maja zadnego interesu w szczególnym zwiększaniu pojemnosci, konkretnych komórek sieci i nie jest takie dzialanie, łamaniem regulaminu, co dokładnie zawarli w odpowiedzi. Więc bym się tą odpowiedzią zbytnio nie podniecał Wink
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
18-02-2013, 22:30
Post: #5
Odp: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
ale się nagadał Smile

pzdr
pawelarc

wysłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
18-02-2013, 22:51
Post: #6
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Panuj nad emocjami. Za bardzo sie podniecasz Wink
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
18-02-2013, 23:25
Post: #7
Odp: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Smile

pzdr
pawelarc

wysłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
20-02-2013, 20:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2013 20:10 przez lukkki.)
Post: #8
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Undelivered Mail Returned to Sender

This is the mail system at host moh3-ve1.go2.pl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<bok@aero.pl>: host mx-travel.ogicom.pl[93.157.100.61] said: 550 5.1.1
<bok@aero.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox
table (in reply to RCPT TO command)

Dziwna odpowiedź Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
20-02-2013, 20:26
Post: #9
Odp: RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Cytat: <bok@aero.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox
table (in reply to RCPT TO command)

Dziwna odpowiedź Smile

Może @aero2.pl? Pomoże


Wysłane z mojego GT-I9305
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
20-02-2013, 20:31
Post: #10
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Tak Smile Powinno pomóc
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz