Szybkie szukanie |
BOK udaje,że go nie ma
|
10-10-2012, 16:35
Post: #1
|
|||
|
|||
BOK udaje,że go nie ma
Witam.
Czy może zna ktoś jakiś sposób na kontakt z BOKiem? Wysłali mi nową kartę SIM na niewłaściwy adres a teraz nie odpowiadają na maile, pod telefonem też nikt nie odbiera. Już drugi tydzień próbuję się z nimi skontaktować i powoli tracę cierpliwość. |
|||
10-10-2012, 20:11
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wysłanie wiadomości email z precyzyjnym wyjaśnieniem zwykle kończy się (prędzej, czy później) wyjaśnieniem sprawy. Jeżeli "niewłaściwy adres" wynikał z winy klienta (nie poinformowałeś ich o zmianie adresu) to zwykle po wpłaceniu 7 PLN zgodnie z informacją z ich emaila (treść znajdziesz tutaj: http://jdtech.pl/2012/09/aero2-problemy-...t-sim.html ) karta zostanie do ciebie wysłana niezwłocznie.
Jeżeli jednak to oni się pomylili (sporo kart poszło na nieistniejące adresy) to wtedy po wyjaśnieniu karta zostanie przesłana na właściwy adres. |
|||
10-10-2012, 20:26
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
no właśnie o to chodzi,że im szybciej tym lepiej. sprawa jest dosyć nieskomplikowana. słyszałem,że łatwiej uzyskać audiencje u Papieża niż dostać odpowiedź mailową z ich BOKu.
|
|||
10-10-2012, 20:56
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Aż tak źle nie jest, ale jeżeli ułatwiasz im pracę i postępujesz zgodnie z procedurami, to zwykle wszystko idzie dobrze i szybko. Ale raczej sobie z nimi pogawędki przez telefon nie utniesz, to fakt. Można natomiast wpaść na Lwowską do Warszawy... no ale to często mało opłacalne.
|
|||
25-10-2012, 09:19
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
W lipcu złożyłem zamówienie na kartę, opłaciłem zgodnie z procedurą i do dzis karty nie ma.
BOK nie odpowiada na maile , telefonu nikt nie odbiera i jednym słowem dupa.... |
|||
25-10-2012, 09:28
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Ja musiałem się pofatygowac osobiście.Kobieta przyjęła reklamacje na formularzu papierowym i na tym się skończyło. Do dzisiaj cisza. Po ilości ludzi w kolejce i tematach z jakimi przychodzili wnoszę,że też próbowali telefonicznie/mailowo i to nic nie daje. Jak wychodziłem z siedziby jakiś gość awanturował się z ochroniarzem.Ochroniarz z jakiegoś powodu nie chciał go wpuścić do AERO2 .
|
|||
25-10-2012, 11:09
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wejść od dłuższego czasu można tylko rejestrując się przy wejściu w księdze - człowiek pewnie nie chciał zostawiać swoich danych.
|
|||
25-10-2012, 11:13
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
ach ci klienci, tylko przeszkadzają w pracy. powinni przenieść BOK w bieszczady i tak jak teraz nie odpowiadać na maile i telefony. wreszcie mogliby spokojnie pracować
|
|||
25-10-2012, 11:14
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wiesz, to akurat jest regulamin właściciela budynku - Aero2 tylko wynajmuje tam biura - regularnego BOKu chyba do dziś nie mają.
|
|||
25-10-2012, 11:25
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
nieregularnego też . to wszystko się nadaje do zgłoszenia do jakiegoś uke czy podobnej instytucji. widać wyraźną celową obstrukcję ze strony aero2
|
|||
25-10-2012, 13:49
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Ja bym jednak teorii spiskowych nie szukał aż tak wszędzie Mimo wszystko w końcu większość podstawowych rzeczy da się z Aero2 załatwić.
|
|||
25-10-2012, 13:56
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
trotyl też pewnie jest tego samego zdania
|
|||
25-10-2012, 15:08
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Odnoszę wrażenie, że na infolinii nikt nie pracuje lub siedzi tam jedna osoba. Dzwoniłem o różnych porach i nikt nie odbiera. nawet dzis o 9:01 wszystkie linie były juz zajete.
Swoją drogą ciekawe ile kosztuje to oczekiwanie na linii - na pewno nie 1 impuls jak u innych |
|||
25-10-2012, 20:19
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Infolinia jest płata jak za normalne połączenie komórkowe - więc żadnych ekscesów tutaj nie ma. Przynajmniej tyle.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|