[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BOK udaje,że go nie ma
10-10-2012, 15:35
Post: #1
BOK udaje,że go nie ma
Witam.
Czy może zna ktoś jakiś sposób na kontakt z BOKiem?
Wysłali mi nową kartę SIM na niewłaściwy adres a teraz nie odpowiadają na maile, pod telefonem też nikt nie odbiera. Już drugi tydzień próbuję się z nimi skontaktować i powoli tracę cierpliwość.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
10-10-2012, 19:11
Post: #2
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wysłanie wiadomości email z precyzyjnym wyjaśnieniem zwykle kończy się (prędzej, czy później) wyjaśnieniem sprawy. Jeżeli "niewłaściwy adres" wynikał z winy klienta (nie poinformowałeś ich o zmianie adresu) to zwykle po wpłaceniu 7 PLN zgodnie z informacją z ich emaila (treść znajdziesz tutaj: http://jdtech.pl/2012/09/aero2-problemy-...t-sim.html ) karta zostanie do ciebie wysłana niezwłocznie.
Jeżeli jednak to oni się pomylili (sporo kart poszło na nieistniejące adresy) to wtedy po wyjaśnieniu karta zostanie przesłana na właściwy adres.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
10-10-2012, 19:26
Post: #3
RE: BOK udaje,że go nie ma
no właśnie o to chodzi,że im szybciej tym lepiej. sprawa jest dosyć nieskomplikowana. słyszałem,że łatwiej uzyskać audiencje u Papieża niż dostać odpowiedź mailową z ich BOKu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
10-10-2012, 19:56
Post: #4
RE: BOK udaje,że go nie ma
Aż tak źle nie jest, ale jeżeli ułatwiasz im pracę i postępujesz zgodnie z procedurami, to zwykle wszystko idzie dobrze i szybko. Ale raczej sobie z nimi pogawędki przez telefon nie utniesz, to fakt. Można natomiast wpaść na Lwowską do Warszawy... no ale to często mało opłacalne.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 08:19
Post: #5
RE: BOK udaje,że go nie ma
W lipcu złożyłem zamówienie na kartę, opłaciłem zgodnie z procedurą i do dzis karty nie ma.
BOK nie odpowiada na maile , telefonu nikt nie odbiera i jednym słowem dupa....
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 08:28
Post: #6
RE: BOK udaje,że go nie ma
Ja musiałem się pofatygowac osobiście.Kobieta przyjęła reklamacje na formularzu papierowym i na tym się skończyło. Do dzisiaj cisza. Po ilości ludzi w kolejce i tematach z jakimi przychodzili wnoszę,że też próbowali telefonicznie/mailowo i to nic nie daje. Jak wychodziłem z siedziby jakiś gość awanturował się z ochroniarzem.Ochroniarz z jakiegoś powodu nie chciał go wpuścić do AERO2 Smile.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 10:09
Post: #7
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wejść od dłuższego czasu można tylko rejestrując się przy wejściu w księdze - człowiek pewnie nie chciał zostawiać swoich danych.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 10:13
Post: #8
RE: BOK udaje,że go nie ma
ach ci klienci, tylko przeszkadzają w pracy. powinni przenieść BOK w bieszczady i tak jak teraz nie odpowiadać na maile i telefony. wreszcie mogliby spokojnie pracować
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 10:14
Post: #9
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wiesz, to akurat jest regulamin właściciela budynku - Aero2 tylko wynajmuje tam biura - regularnego BOKu chyba do dziś nie mają.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 10:25
Post: #10
RE: BOK udaje,że go nie ma
nieregularnego też Smile. to wszystko się nadaje do zgłoszenia do jakiegoś uke czy podobnej instytucji. widać wyraźną celową obstrukcję ze strony aero2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz