Szybkie szukanie |
blue screen
|
25-08-2012, 13:31
Post: #1
|
|||
|
|||
blue screen
Witam, mam pewnie problem z działaniem modemu. Po włączeniu komputera Aplikacja Mobile Partner nie wykrywa urządzenia (załącznik) pomimo iż chwile wcześniej działał. Modem mruga na zielono. W przypadku gdy odłączę modem z USB to od razu wyskakuje blue screen i komputer robi zrzut pamięci.
Ponowna instalacja nic nie dalej. Dodam że chodzi o modem Huawei E3131s-2 zainstalowany na Vista 32 bit |
|||
25-08-2012, 14:09
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: blue screen
Opisz dokładniej o co chodzi z tym "chwilę wcześniej działał".
Miganie na zielono oznacza, że modem jest poza zasięgiem sieci (jeżeli mowa o Aero2). Musi migać na niebiesko, tylko wtedy jest szansa na pracę z Aero2 - w tej chwili modem nie widzi sieci Aero2 i potwierdza to informacja w programie. Jedną z przyczyn może być... niedobór zasilania w gnieździe USB, jeżeli modem wcześniej był zalogowany do sieci. A bluescreen po wyjęciu modemu to przepiękny objaw powolnej dezintegracji Windows Vista - to się kwalifikuje to reinstalacji systemu lub przywrócenia stanu fabrycznego komputera. |
|||
25-08-2012, 14:30
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: blue screen
chwile wczesniej tzn. mialem polaczenie z siecia Aero i pracowalem na necie. wylaczylem kompa nie ruszałem modemu i po godzinie jak go wlaczylem juz nie mogl znalezc modemu (rysunek jak w zalaczniku wiadomosci powyzej)
|
|||
25-08-2012, 16:53
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: blue screen
Wyłączyłeś czy uśpiłeś?
Wygląda na to, ze na czas uśpienia lub wyłączenia w tym komputerze modem musisz odłączać. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|