![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
30-11-2012, 03:30
Post: #30
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Ja bym proponował wam najpierw się upewnić co do sprawności anten w waszych modemach. Mi również problemy zaczęły się od czasu wymiany SIM. Pisałem do Aero2, marudziłem na forum i co się okazało zupełnie niesłusznie, gdyż Aero2 tutaj nic nie zawiniło, a problemem był mój E182E, w którym gniazdo anteny zewnętrznej było uszkodzone, a antena wewnętrzna też przestała działać jak należy.
Pewnie do tej pory bym psioczył na Aero2 gdyby nie fakt, że pewnego dnia mój stary modem odmówił posłuszeństwa kompletnie za sprawą naderwania się tasiemki od USB (modem ma wysuwaną wtyczkę wiec pewnie od tego). Zakupiłem nowy modem. Tym razem E173. Efekt? Zasięg ze 110dBm skoczył na 60-70. Od tej pory BDI działa bez najmniejszych problemów, nie licząc raz na jakiś czas większych opóźnień pakietów, co w sumie jest naturalne w UMTS. Tak, więc zanim zaczniecie narzekać na Aero, upewnijcie się, że wasze urządzenia są sprawne. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|