![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
29-11-2012, 18:40
Post: #29
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
(28-11-2012 22:18)mistrz1 napisał(a): Odwaliłeś kawał roboty. I wynika z tego, że możemy tylko sobie ponarzekać... Niekoniecznie, ale o tym własnie pisałem. Jeśli jeden będzie walczył aero i uke "zleją" go z częstotliwością 900 Msików na sekundę. Jeśli jednak w przypadku jakichkolwiek problemów będziemy (licznie) pisać do aero z DW dla UKE wówczas jakość będzie się musiała poprawić. Przeczytałem to co powyżej zamieścił l0l0l0. Ten e-mail od UKE wygląda tak jakby urzędnik reprezentował interesy biznesu, a (o naiwności) powinno być chyba inaczej. Ja bym proponował drążyć temat tych 75% na jakiej podstawie UKE twierdzi, że aero wywiązało się ze swoich obowiązków. Myślę, że ustawa o dostępie do informacji publicznej powinna być tu pomocna. Jeśli użytkownicy, którzy powinni być w zasięgu wg danych UKE w tym zasięgu nie są znaczy to, że aero nie wywiązało się z umowy. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|