[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
29-11-2012, 18:40
Post: #29
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
(28-11-2012 22:18)mistrz1 napisał(a):  Odwaliłeś kawał roboty. I wynika z tego, że możemy tylko sobie ponarzekać...

Niekoniecznie, ale o tym własnie pisałem. Jeśli jeden będzie walczył aero i uke "zleją" go z częstotliwością 900 Msików na sekundę. Jeśli jednak w przypadku jakichkolwiek problemów będziemy (licznie) pisać do aero z DW dla UKE wówczas jakość będzie się musiała poprawić.

Przeczytałem to co powyżej zamieścił l0l0l0. Ten e-mail od UKE wygląda tak jakby urzędnik reprezentował interesy biznesu, a (o naiwności) powinno być chyba inaczej.

Ja bym proponował drążyć temat tych 75% na jakiej podstawie UKE twierdzi, że aero wywiązało się ze swoich obowiązków. Myślę, że ustawa o dostępie do informacji publicznej powinna być tu pomocna.

Jeśli użytkownicy, którzy powinni być w zasięgu wg danych UKE w tym zasięgu nie są znaczy to, że aero nie wywiązało się z umowy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - to_ja - 29-11-2012 18:40


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')