[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
23-11-2012, 15:06 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2012 22:04 przez l0l0l0.)
Post: #25
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Zgoda, tylko wg mnie nawet szczegółowe i zwięzłe podejście do tematu nie załatwi zgłaszanych problemów technicznych. Czemu? Zawsze Aero2 lub UKE może odpowiedzieć: „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania". W tak szerokim i właśnie ogólnikowym stwierdzeniu można zawrzeć większość Naszych problemów i mogą być w uznaniu Aero2 wyczerpującą odpowiedzią a niestety UKE ją uznaje za wystarczającą i nie podejmuje dalszych szczegółowych wyjaśnień. Nikt z Nas użytkowników nie sprawdzi jak są wykorzystywane rezerwy pasma dla BDI, czy jest to 20% czy chwilowo mniej, czy też (jak twierdzę) powinno być więcej niż 20%, nikt z Nas też nie sprawdzi ile jednocześnie użytkowników BDI jest jednocześnie zalogowanych i jakie stanowi obciążenie sieci. Informacje jakie wypływają z Aero2 są wymijające. Zamiast szczegółowo pokazać prędkości transferów, w jakich godzinach jakie były uzyskiwane to zasłania się ilością danych transferowanych i to w dodatku w jednostce czasu jaką jest doba a nie sekunda (przy dobowych danych nikt nie wyliczy nawet średniej prędkości, bo brak jest informacji w czasie 24 godzin ile czasu odbywał się realny transfer, już nie mówiąc o minimalnych prędkościach transferu). To co robi Aero2 i UKE to dla mnie olewanie tematu. I zgodzę się z Tobą, że takich spraw mają mnóstwo, i to nie tylko dotyczących BDI, ale ogólnie komunikacji elektronicznej. Tylko jaka jest jakość ich pracy? Ja będąc pracownikiem UKE pierwsze co był zrobił, bo to razi w oczy bez jakichkolwiek pomiarów, to ustosunkował się jednoznacznie do stanowiska Aero2, które stwierdza (cytuję): "2. Zgodnie z Regulaminem BDI, Aero2 nie gwarantuje dolnej granicy prędkości udostępniania BDI." Jeśli UKE potwierdza, że obowiązujące są zapisy decyzji Prezesa UKE z 10.11.2009 r. i cytuje w swojej odpowiedzi, że "(...) nie mniejszym niż 256 kb/s i nie większym niż 512 kb/s w okresie kolejnych 36 miesięcy" to nie trzeba chwili zastanowienia, aby pojąć, iż Aero2 nie stosuje się oficjalnie do tego zapisu. I to poraża. Wszystko, jak dla mnie bynajmniej, jest jak na dłoni. Tylko trzeba wydać decyzję, jeśli nie od razu to zażądać od Aero2 dodatkowych wyjaśnień, a w przypadku jakiś oporów ze strony Aero2 dokonać pomiarów (tu będą u UKE koszty, bo to by musieli komuś zlecić). Wg mnie UKE nie chce się zajmować tym tematem, bo BDI "działa" ale jak... no cóż, "Niemniej jest to cecha każdej telekomunikacyjnej sieci radiowej" z czym ja się osobiście nie zgodzę, bo znam stan tej sieci przed zmianami z października (wiem, że docelowo i tak sieć Aero2 będzie obsługiwać tylko użytkowników komercyjnych i kiedyś ten moment nadejdzie, ale w moim uznaniu problemy dotyczą wyłącznie podejścia Aero2, które łamie zapisy UKE).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - l0l0l0 - 23-11-2012 15:06


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')