[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
23-11-2012, 11:06
Post: #23
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
UKE w załącznikach nie pokazanych tutaj przeze mnie otrzymało informacje o nazwie nadajnika o godzinie pomiaru sposobie pomiaru uzyskanych prędkościach Wystarczyło tylko zapoznać się z nimi. To co mnie się rzuca w oczy w odpowiedzi UKE to ich podejście do tematu. Dostali skargę, zobowiązali Aero2 do odpowiedzi i nic więcej nie robiąc poza dopisaniem kilku akapitów o warunkach koncesji (i to nieprecyzyjnie przytaczając treść) uznali za temat zamknięty. W udzielonej przez UKE odpowiedzi nie można nawet rozpoznać co jest cytatem stanowiska Aero2 a co UKE. Wiem że tekst ogólnikowy nie służy wyjaśnieniu sprawy. Z drugiej strony widać kto w UKE pracuje. Ilością danych zasłaniać się zamiast dokonać pomiarów jak skonfigurowana jest sieć po udostępnieniu nadajników Aero dla Plusa? I to urząd? To jest nieznajomość tematu jeśli ktoś czyni takie wyjaśnienia, bynajmniej ja tak uważam.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - l0l0l0 - 23-11-2012 11:06


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')