![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
23-11-2012, 11:06
Post: #23
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
UKE w załącznikach nie pokazanych tutaj przeze mnie otrzymało informacje o nazwie nadajnika o godzinie pomiaru sposobie pomiaru uzyskanych prędkościach Wystarczyło tylko zapoznać się z nimi. To co mnie się rzuca w oczy w odpowiedzi UKE to ich podejście do tematu. Dostali skargę, zobowiązali Aero2 do odpowiedzi i nic więcej nie robiąc poza dopisaniem kilku akapitów o warunkach koncesji (i to nieprecyzyjnie przytaczając treść) uznali za temat zamknięty. W udzielonej przez UKE odpowiedzi nie można nawet rozpoznać co jest cytatem stanowiska Aero2 a co UKE. Wiem że tekst ogólnikowy nie służy wyjaśnieniu sprawy. Z drugiej strony widać kto w UKE pracuje. Ilością danych zasłaniać się zamiast dokonać pomiarów jak skonfigurowana jest sieć po udostępnieniu nadajników Aero dla Plusa? I to urząd? To jest nieznajomość tematu jeśli ktoś czyni takie wyjaśnienia, bynajmniej ja tak uważam.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|