![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
21-11-2012, 23:32
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Aero2 pokazuje swoje argumenty:
1."komercyjny klient miałby już limit a ty nie masz więc nie jest źle i wywiązujemy się z dostawy netu", 2."masz net za free, ale o jakości jaka się przydarzy i to w zależności od urządzenia z jakiego korzystasz, sygnału, chwilowej przepustowości sieci, ewentualnych awarii i temu podobnych". A odpowiedź na ich argumenty jest bardzo prosta: ad. 1. W BDI ilość danych jest nielimitowana i nie może być limitowana, Aero2 nie ma prawa czynić żadnych utrudnień użytkownikowi BDI poza możliwością rozłączenia połączenia po 60 minutach jego trwania i filtrowaniem prędkości połączenia w granicach 256-512 kb/s. Sugerowanie się ilością danych jakie zostały wykorzystane przez użytkownika BDI przez Aero2 jest tak samo nieuprawnione, jakby to użytkownik BDI zwracał uwagę Aero2, iż w ofercie komercyjnej prędkość połączenia z siecią internet jest kilkukrotnie większa niż 512 kb/s. ad.2. Poza przypadkami losowymi jak niesprawność sieci spowodowana przez awarie nadajników i urządzeń odpowiedzialnych za ich poprawne działanie, Aero2 jest zobowiązana na podstawie decyzji rezerwacyjnej UKE do zapewnienia prędkości downlink obecnie w zakresie od 256 do 512 kb/s (nie mniej i nie więcej), pomimo iż przytaczany przez Aero2 Regulamin wspomina jedynie o górnym limicie prędkości połączenia z siecią internet. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|