[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
21-11-2012, 18:33
Post: #13
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Witam,

po weryfikacji ww. karty SIM przez dział techniczny, nie stwierdziliśmy
problemów po stronie sieci.

Informujemy, że system dla karty SIM o numerze 894[numer usunąłem]3,
którą pan posiada dla 10/2012, zarejestrował łącznie transfer ponad
6GB danych, czyli ilość przekraczającą maksymalne limity w wielu
ofertach płatnych.
BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym
w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…)
Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości
technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące
pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały
takiego zalogowania.

Pozdrawiam,

BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu

----

Czyli tak jak myślałem, ale nie sądziłem że tak bezczelnie to napiszą. Jest za darmo, więc won. Cieszyć się, że w ogóle czasami działa i że udało mi się aż tyle ściągnąć. Co to w ogóle jest za podejście... ech...
Oczywiście to, że zrywa połączenie co 2-3min na niektórych BTSach, albo niekiedy w ogóle nie można się połączyć pomimo dobrego sygnału nie ma znaczenia.
Brawo Aero2, jak dla mnie powinno im się zabrać wszelakie ulgi, no ale co jedna osoba może...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - sajlens - 21-11-2012 18:33


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')