![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
21-11-2012, 18:33
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Witam,
po weryfikacji ww. karty SIM przez dział techniczny, nie stwierdziliśmy problemów po stronie sieci. Informujemy, że system dla karty SIM o numerze 894[numer usunąłem]3, którą pan posiada dla 10/2012, zarejestrował łącznie transfer ponad 6GB danych, czyli ilość przekraczającą maksymalne limity w wielu ofertach płatnych. BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania. Pozdrawiam, BOK Aero2 Sp. z o.o. Bezpłatny Dostęp do Internetu ---- Czyli tak jak myślałem, ale nie sądziłem że tak bezczelnie to napiszą. Jest za darmo, więc won. Cieszyć się, że w ogóle czasami działa i że udało mi się aż tyle ściągnąć. Co to w ogóle jest za podejście... ech... Oczywiście to, że zrywa połączenie co 2-3min na niektórych BTSach, albo niekiedy w ogóle nie można się połączyć pomimo dobrego sygnału nie ma znaczenia. Brawo Aero2, jak dla mnie powinno im się zabrać wszelakie ulgi, no ale co jedna osoba może... |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|