![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
15-11-2012, 17:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2012 17:40 przez l0l0l0.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
raczej nie, ponieważ regulamin przewiduje termin 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Napisałem raczej ponieważ UKE rozpatrzy skargę w 2 przypadkach: 1. Po uzyskaniu odpowiedzi od Aero2 użytkownik BDI stoi na stanowisku że reklamacja usługi została niewłaściwie rozpatrzona (mogą być tego różne powody), 2. Mimo zgłoszenia reklamacji Aero2 nie udzielił odpowiedzi. W tym drugim przypadku nie wiem jak UKE podejdzie do terminu aż "30 dni", mimo iż jest on zapisany w Regulaminie zdaje się być niewspółmiernie długi do rzeczywistego czasu jaki operator powinien mieć na ustalenie powodów usterki i jej usunięcie. Wszystko wg mnie jest zależne od UKE. Aero2 z całą pewnością będzie się zasłaniać Regulaminem, jego zapisy już jednak nie muszą być w uznaniu UKE obowiązujące.
Ps wysyłając korespondencję do Aero2 ze swoich skrzynek pocztowych ustawcie sobie funkcję dostarczenia potwierdzenia przeczytania wiadomości. Będziecie mieli pewność że mail dotarł i kiedy został przeczytany. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|