[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
15-11-2012, 15:40
Post: #11
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Witam,
u mnie problem jest taki że internetu wogóle nie ma. Problem się zaczął jeszcze przed wymianą kart, pod koniec sierpnia.
Pierwszy raz usterke zgłosiłem 18.09 , kolejne 26.09, 2.10 , 4.10 , 16.10 a potem już można powiedzieć codziennie do czasu uzyskania 1 raz od aero odpowiedzi czyli 16.10, niestety zapomniałem zmienić nr karty po wymianie kart i napisali mi tylko informacje:
"Karta o numerze
8948171100000255029 ICCID jest nieaktywna.
Od 01.10 powinien posługiwać się Pan nową kartą, która została wysłana 25.08 na adres podany w Zam. i nie została zwrócona do Aero2."
Od tego momentu znowu zaczałem zgłaszać usterkę codziennie, do uzyskania ponownej odpowiedzi, którą uzyskałem 26.10
"Temat zgłoszony w dziale technicznym, proszę czekać na weryfikację."
po 14 minutach znowu wiadomosc od aero
"Witam,

Dział techniczny potwierdził, że awaria na stacji bazowej obsługującej ww. lokalizację w zakresie transmisji została usunięta."

Ucieszony, że już internet jest, odpalam, a problem dalej nie rozwiązany, to znowu do nich napisałem, po drodze wspomniałem o skardze do UKE,
to wkońcu 30.10 uzyskałem odpowiedz:
"Witam,

Temat został ponownie zgłoszony w dziale technicznym dnia 26.10, na razie nie został zweryfikowany.

Zgodnie z Reg.BDI zgłoszenie jest rozpatrywane w ciągu 30dni.

Pozdrawiam,

BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetuę

Teraz cierpliwie czekam te 30 dni jesli dalej nic z tym fantem nie zrobia to zglosze do uke.
Tak z ciekowosci, moglem zglosic do UKE, po tym jak do nich zglosilem usterke, a przez dlugi czas pozostalem bez opdowiedzi z icH strony?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - raven.michal17 - 15-11-2012 15:40


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')