![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
15-11-2012, 15:40
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Witam,
u mnie problem jest taki że internetu wogóle nie ma. Problem się zaczął jeszcze przed wymianą kart, pod koniec sierpnia. Pierwszy raz usterke zgłosiłem 18.09 , kolejne 26.09, 2.10 , 4.10 , 16.10 a potem już można powiedzieć codziennie do czasu uzyskania 1 raz od aero odpowiedzi czyli 16.10, niestety zapomniałem zmienić nr karty po wymianie kart i napisali mi tylko informacje: "Karta o numerze 8948171100000255029 ICCID jest nieaktywna. Od 01.10 powinien posługiwać się Pan nową kartą, która została wysłana 25.08 na adres podany w Zam. i nie została zwrócona do Aero2." Od tego momentu znowu zaczałem zgłaszać usterkę codziennie, do uzyskania ponownej odpowiedzi, którą uzyskałem 26.10 "Temat zgłoszony w dziale technicznym, proszę czekać na weryfikację." po 14 minutach znowu wiadomosc od aero "Witam, Dział techniczny potwierdził, że awaria na stacji bazowej obsługującej ww. lokalizację w zakresie transmisji została usunięta." Ucieszony, że już internet jest, odpalam, a problem dalej nie rozwiązany, to znowu do nich napisałem, po drodze wspomniałem o skardze do UKE, to wkońcu 30.10 uzyskałem odpowiedz: "Witam, Temat został ponownie zgłoszony w dziale technicznym dnia 26.10, na razie nie został zweryfikowany. Zgodnie z Reg.BDI zgłoszenie jest rozpatrywane w ciągu 30dni. Pozdrawiam, BOK Aero2 Sp. z o.o. Bezpłatny Dostęp do Internetuę Teraz cierpliwie czekam te 30 dni jesli dalej nic z tym fantem nie zrobia to zglosze do uke. Tak z ciekowosci, moglem zglosic do UKE, po tym jak do nich zglosilem usterke, a przez dlugi czas pozostalem bez opdowiedzi z icH strony? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|