![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
15-11-2012, 11:44
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
no oczywiste, że spora część użytkowników BDI tak postąpi jak napisałeś. Ja przypadkowo trafiłem na stronę BDI akurat w miejsce gdzie są opisane reklamacje i jest wzmianka o formularzu. Ale przyznam się, iż Regulamin mnie już odstraszył, jak wyczytałem, że Aero ma (jeśli dobrze zapamiętałem), aż 30 dni na udzielenie odpowiedzi w sprawie reklamacji. U mnie na szczęście odpowiedzieli w ciągu 1-2 dni i może dlatego, że pisząc reklamację od razu ich poinformowałem, że po 24 godzinach od zgłoszenia wyślę skargę do UKE
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|