[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
15-11-2012, 11:44
Post: #10
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
no oczywiste, że spora część użytkowników BDI tak postąpi jak napisałeś. Ja przypadkowo trafiłem na stronę BDI akurat w miejsce gdzie są opisane reklamacje i jest wzmianka o formularzu. Ale przyznam się, iż Regulamin mnie już odstraszył, jak wyczytałem, że Aero ma (jeśli dobrze zapamiętałem), aż 30 dni na udzielenie odpowiedzi w sprawie reklamacji. U mnie na szczęście odpowiedzieli w ciągu 1-2 dni i może dlatego, że pisząc reklamację od razu ich poinformowałem, że po 24 godzinach od zgłoszenia wyślę skargę do UKE
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - l0l0l0 - 15-11-2012 11:44


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')