![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
06-11-2012, 18:11
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Śmieszne to jest, Aero2 przysłało e-maila i poprosili o wysłanie opisu usterki w formularzu.
Rzeczywiście takowy formularz się znajduje, ale ponieważ ja kliknąłem tylko w "kontakt" na ich stronie i jak byk jest napisane: "Sprawy dotyczące Bezpłatnego Dostępu do Internetu prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta wysyłając maila pod adres: bok@aero2.pl , a pozostałe tematy pod adres: biuro@aero2.pl ." No cóż, może i mój błąd, ale powinni to napisać w podstronie kontakt. W nocy wyślę formularz, co mi szkodzi. ![]() |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|