[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
06-11-2012, 18:11
Post: #4
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Śmieszne to jest, Aero2 przysłało e-maila i poprosili o wysłanie opisu usterki w formularzu.
Rzeczywiście takowy formularz się znajduje, ale ponieważ ja kliknąłem tylko w "kontakt" na ich stronie i jak byk jest napisane:

"Sprawy dotyczące Bezpłatnego Dostępu do Internetu prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta wysyłając maila pod adres: bok@aero2.pl , a pozostałe tematy pod adres: biuro@aero2.pl ."

No cóż, może i mój błąd, ale powinni to napisać w podstronie kontakt. W nocy wyślę formularz, co mi szkodzi.Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - sajlens - 06-11-2012 18:11


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')