![]() Szybkie szukanie |
Bardzo spowolniony internet Aero2 w Koszalinie od 5-6.12.13r
|
19-12-2013, 11:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-12-2013 11:34 przez Regis.)
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Bardzo spowolniony internet w Aero2 w Koszalinieod 5-6.12.13r
Masz całkowitą rację.
Modem mam podłączony do huba który leży na komputerze a ten stoi pod biurkiem.Żeby zobaczyć modem muszę się mocno wychylić co powoduje ,że rzadko spoglądam na modem i do tej pory nie zauważyłem subtelnej różnicy odcienia koloru niebieskiego.Obserwując przez kilka minut zachowanie modemu podczas ładowania stron internetowych widzę to tak:klikając jakąś dowolną stronę internetową w czasie kiedy ładuje ją modem zaczyna świecić na jasno niebiesko a po całkowitym jej załadowaniu po kilku sekundach modem zmienia barwę diody na ciemno niebieską.Każde ponowne pobieranie danych powoduje świecenie diody na jasno niebiesko. Wczoraj wieczorem miałem taką sytuację ,że kiedy oglądałem film na you tube internet chodził na średniej prędkości około 400 kbps a kiedy skończyłem oglądanie filmu i chciałem odwiedzić allegro okazało się ,że internet znowu niemal staje w miejscu,więc ponownie wybrałem you tuba klikając odtwarzanie przypadkowo wybranego filmu a następnie na nowej karcie wybrałem stronę allegro.Tym razem strona allegro załadowała się bardzo szybko umożliwiając także szybkie ładowanie szukanych przeze mnie podstron.Kiedy zamknąłem you tuba po chwili korzystanie z allegro stało się męką bo prędkość ładowania spadła w okolice zera.Ponownie wybrałem stronę you tube klikając odtwarzanie jakiegoś filmu i dalej sytuacja powtórzyła się jak wyżej. Wczoraj dostałem odpowiedź od Aero2 na moje zgłoszenie zaistnienia usterki w sieci : "Witam, W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że karta SIM Aero2 BDI jest aktywna i poprawnie ustawiona. W takiej sytuacji proponujemy ponowną konfigurację zgodnie z zasadami i instrukcjami dostępnymi w zakładce BDI na http://www.aero2.pl , a jeśli to nie pomoże to sprawdzenie karty SIM Aero2 BDI zgodnie z zasadami. Korzystający może sprawdzić korespondencyjnie kartę SIM Aero2 BDI: • Wyślij listem poleconym na adres Aero2 Sp. z o.o., Bezpłatny Dostęp do Internetu, ul. Trembeckiego 11a II Pietro, 35-234 Rzeszów z dopiskiem SPRAWDZENIE KARTY SIM , swoją kartę SIM Aero2 BDI wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia usterki z prośbą o sprawdzenie karty SIM oraz zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN) , • Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego wówczas Aero2 poinformujemy e-mailem i poprosimy o wpłacenie Depozytu za Duplikat karty SIM zgodnie z Regulaminem BDI. • Jeśli okaże się, że karta SIM jest sprawna wówczas Karta BDI zostanie odesłana listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w kopercie załączonej do korespondencji, w której Kartę BDI otrzymało Aero2, na adres na niej wskazany. • Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że karta SIM BDI jest uszkodzona z przyczyn leżących po stronie Aero2, wówczas wydana zostanie nowa kartę SIM i na koszt Aero2 wysłana listem poleconym wraz z potwierdzeniem odbioru do korzystającego na adres wskazany do korespondencji w formularzu rejestracyjnym wraz z kopertą i znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN). • Aero2 sprawdzi kartę SIM BDI w ciągu 7 dni roboczych dni od jej otrzymania. Weryfikacji będą podlegały wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym wypełnionym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM Pozdrawiam, Biuro Obsługi Klienta Aero 2 Sp. z o.o. " Konfiguracja Mobil Partnera o który jest mowa w piśmie jest u mnie poprawna.Program posiada niewiele opcji ustawień a złe jego ustawienie spowoduje brak połączenie a poprawna konfiguracja połączenie.Od prawie roku korzystania z Mobil Partnera nie zauważyłem aby istniały jakiekolwiek pośrednie możliwości które powodowałyby np. połączenie przy zmniejszonej prędkości.Podobnie jest z Top netinfo albo jest połączenie z dostępną szybkością jaka jest zależna od obciążenia sieci albo nie ma go wcale. Program Mobil Partner wyświetla u mnie połączenie WCDMA i HSPA+ zmiennie. Na obecną chwilę internet chodzi dobrze ,ale sądzę ,że później lub nawet zaraz to się skończy. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
internet po aktualizacji win10 2020 | PiotrSt | 1 | 1 871 |
22-06-2020 14:36 Ostatni post: jakubd |
|
Problem z Aero2 | petekolakowski | 1 | 3 177 |
22-11-2018 03:08 Ostatni post: szopen |
|
LG G4S - brak Aero2 LTE | spag | 1 | 4 217 |
09-06-2018 16:55 Ostatni post: jakubd |
|
Lenovo Tab3 8 Plus problem z Aero2 | jachu | 8 | 8 996 |
28-03-2018 20:34 Ostatni post: szopen |
|
Problem z połączeniem Aero2 | ShirowZen | 9 | 15 108 |
19-08-2017 10:33 Ostatni post: Arekxxx |