![]() Szybkie szukanie |
Problemy z zakupami w Internecie
|
24-03-2012, 09:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2012 08:50 przez Stentor.)
Post: #25
|
|||
|
|||
RE: HUAWEI E352 s5 Pomocy! (problemy z zakupami w Internecie)
Moja rada w tym przepadku już na niewiele się przyda ale na przyszłość ...
Patrzmy na komentarze i to głównie na te negatywne czy neutralne a szczególnie wczytujmy się w odpowiedzi sprzedających . Jeżeli są obraźliwe , wulgarne bądź aroganckie , jeżeli brak unieważnień komentarzy negatywnych to należy zachować ostrożność . Wskazuje to że sprzedający lubi brnąć w spory i traktuję swoich klientów jak stado baranów do strzyżenia . Sposób odpowiedzi tego sprzedającego na negatywne komentarze ewidentnie wskazuję że w razie problemów będziemy mieli problem nie tylko ze sprzętem u niego kupionym ale i z nim. Ja bym od niego niczego nie kupował . To sprzedawca który chętnie wykorzystuje niewiedzę klientów żeby szybko sprzedać a potem pozostawia ich z problemami. W tym przypadku proponuję rozpaczać spór ze sprzedającym. Dobrze by było jakbyś miał gdzieś zapisaną stronę z aukcją w takim stanie w jakim ją widziałeś podejmując decyzję o zakupie . Zapewne nie masz jej bo nie przewidywałeś problemów ale jest gdzieś opcja na Google która przechowuję starsze wersje stron. Spróbuj wrzucić do wyszukiwarki tytuł aukcji może znajdziesz . Zrób zrzuty i załącz do sporu . Procedura sporu trochę trwa . Jednak w moim przypadku była bardzo skuteczna , Co prawda w między czasie wynegocjowałem już ze sprzedającym rozwiązanie problemu ale nie zakończyłem sporu . Allegro gościowi zawiesiło konto . Znalazł czas na przeprosiny i na super pozytywny komentarz. Negatywny komentarz to ostateczność . |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|