![]() Szybkie szukanie |
Problemy z zakupami w Internecie
|
23-03-2012, 09:43
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: HUAWEI E352 s5 Pomocy!
(23-03-2012 09:06)seba12a napisał(a): Od pewnego czasu soby prywatne prowadzącą działalność traktuje już jako osoby, które nie liczą na zadowolonego klienta tylko na zysk. Tylko z nimi są ciagłe problemy gdy sprzedadzą jakiś bubel. Oni nie mogą pozwolić sobie na straty bo to zmiejszych ich przychód, który trafi do kielni. U nich nie ma takiego czegoś jak straty...Bardzo cię proszę, nie obrażaj ludzi, którzy faktycznie zajmują się klientem w całej rozciągłości mimo, że dokładnie prowadzą działalność we własnym zakresie. Poznałem (prowadząc taką właśnie działalność) bardzo dużo fantastycznych osób, oraz niemała grupę wielkich spółek, które klienta mają w głębokim poważaniu (jesteś tylko jedną milionową o tego słupka - spadaj pan). Wszędzie znajdziesz ekstrema. Ale jednak nic nigdy nie zwalnia cię od zrobienia weryfikacji kontrahenta (no chyba, że ci nie szkoda pieniędzy) i jego oferty - zwłaszcza na Allegro jest to nietrudne. Dodatkowo możesz sobie dodać inne kryteria: ja odrzucam najpierw wszystkich, którzy nie rozumieją, że wielki napis na czerwono i w 10 innych krzykliwych kolorach to nie jest "efektywna reklama" tylko kakofonia. Od razu wzbudza także moje wątpliwości chociaż jeden poważny błąd techniczny w tekście ogłoszenia. Na koniec żądam faktury VAT (no chyba, że szukam czegoś rzadkiego). Na razie (kupuję w sieci od 1999) nigdy nie zostałem oszukany, a ze 2-3 razy miałem do czynienia z reklamacjami, ale wszystkie zakończyły się pomyślnie, choć raz przy zakupach w jakimś malutkim sklepiku w USA trwało to 2 miesiące - ale zabezpieczenie w postaci Google Checkout zadziałało (i sklep jeszcze musiał dopłacić do interesu dobrych parę dolców kary). |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|