[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
02-02-2013, 12:36
Post: #38
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Ja trochę inaczej uważam - jeżeli ktoś czuje się poszkodowany działaniem jakiejś firmy, która podlega kontroli jakiegoś urzędu, a firma ta odmawia pomocy/odpowiedzi, to zawsze można zwrócić się z pytaniem/skargą do urzędu.

Przykładowo: Ja nie czuję się poszkodowany, bo brak dodatkowych punktów odbioru nie wpływa na moją sytuację (kartę już mam, w kolejce stałem tylko 15 minut), dlatego nie mam podstaw do wnoszenia skarg.

Ale osoba ze Szczecina, który stał 2h godziny na Dzielnej i nie został obsłużony może czuć się poszkodowany i może prosić o pomoc Urząd.

Nie ma znaczenia, czy usługa jest płatna (dostęp do Internetu) czy też bezpłatna (asfalt za oknem), tak na prawdę ktoś za to zapłacił (za Internet - ja bezpośrednio, za asfalt - ja w podatkach) i jak czuję się poszkodowany (internet nie działa, rozwaliłem zawieszenie na dziurze w asfalcie) to mam prawo oczekiwać pomocy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - jakubd - 02-02-2013 12:36


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')