![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
02-02-2013, 12:36
Post: #38
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Ja trochę inaczej uważam - jeżeli ktoś czuje się poszkodowany działaniem jakiejś firmy, która podlega kontroli jakiegoś urzędu, a firma ta odmawia pomocy/odpowiedzi, to zawsze można zwrócić się z pytaniem/skargą do urzędu.
Przykładowo: Ja nie czuję się poszkodowany, bo brak dodatkowych punktów odbioru nie wpływa na moją sytuację (kartę już mam, w kolejce stałem tylko 15 minut), dlatego nie mam podstaw do wnoszenia skarg. Ale osoba ze Szczecina, który stał 2h godziny na Dzielnej i nie został obsłużony może czuć się poszkodowany i może prosić o pomoc Urząd. Nie ma znaczenia, czy usługa jest płatna (dostęp do Internetu) czy też bezpłatna (asfalt za oknem), tak na prawdę ktoś za to zapłacił (za Internet - ja bezpośrednio, za asfalt - ja w podatkach) i jak czuję się poszkodowany (internet nie działa, rozwaliłem zawieszenie na dziurze w asfalcie) to mam prawo oczekiwać pomocy. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|