Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Prośba do ekspertów :) / tablet MPOWER 7 X736
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem laikiem w kwestii nowych technologii takich jak smartfony i tablety. Większość osób tutaj to prawdopodobnie ludzie którzy w przeciwieństwie do mnie mają większe pojęcie o tych bajerach. Stąd moja prośba o radę. Smile

Całkiem niedawno dowiedziałem się o istnieniu darmowego internetu Aero 2. Jako osoba nie lubiąca stałych kosztów bardzo zainteresował mnie ten temat i byłem już bliski zakupu smartofona HTC desire hd, który dzięki linkowi z jdtech.pl sprawdziłem, że internet Aero 2 obsługuje. Smartfon to jednak wydatek rzędu ~650zl za używkę a dla osoby, która telefonu używa głownie do dzwonienia i pisania smsów zdecydowałem się pozostać przy moim zabytku.

Niedawno natomiast na zakupach grupowych pojawiła się oferta tabletu MPOWER 7 X736 >>link<<

Chciałbym was spytać po pierwsze o to czy ten tablet będzie w stanie współpracować z Aero2 ?

Osób bardziej zorientowanych w tanich tabletach chciałbym spytać czy ten tablet zważywszy na jego ograniczone "bebechy" będzie odpowiednim urządzeniem do przeglądania internetu oraz oglądania filmów w podróży?

Z góry dziękuję za pomoc Smile
Pozdrawiam


edit: Po napisaniu tego posta zorientowałem się, że do tego tabletu nie można po prostu włożyć karty sim aero 2, a zewnętrzny modem raczej byłby dużym utrudnieniem. Z góry przepraszam, jeżeli jest to głupie pytanie, ale czy w lepszych tabletach można włożyć po prostu sim do tabletu i posiadać dostęp do internetu? Jeżeli można to proszę o podanie najtańszych tabletów z taką możliwością Smile
Ogólnie polecam ci artykuł o tabletach z modułem 3G już wbudowanym - ale one faktycznie są droższe:
http://jdtech.pl/2011/10/aero2-wykorzyst...etach.html