30-12-2011, 23:21
oryginalny tytuł wątku: Aero2, Wola Gardzienicka, lubelskie, dobry zasięg w budynku!
Dzisiaj zakupiłem modem e173u-2 z play, nowa karta aero2, system Windows7 64 bit, połączenie przy pomocy aplikacji TopNetInfo.
Połączenie było dopiero możliwe po wykonaniu na sztywno ustawień w programie TopNetInfo z tego linka http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-p...-e169.html
A oto jak sie łączyłem:
Wcześniejsze próby połączenia przy pomocy aplikacji play oraz mobile partner spełzły na niczym. Modem migał na zielono. Nic też nie pomogła próba uruchamiania aplikacji w trybie zgodności z Vista z SP2, oraz ustawiania automatycznego uzyskiwania adresu ip w połączeniu szerokopasmowym sieci komórkowej. Modem ciągle migał na zielono.
Zdenerwowałem się odinstalowałem aplikację play, oraz mobile partner, włożyłem ponownie modem do laptopa, zainstalowalem aplikację z pendrive play'a. Modem ciągle migał na zielono. Uruchomiłem program topnetinfo i zrobiłem dokładnie tak jak zalecano w tym linku http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-p...-e169.html natychmiast po tym jak wykonałem powyższe zalecenia modem zaczał migać na niebiesko. Wskazania siły sygnału to 103 db, pokazuje 2 kreski, test łącza wykazuje 256 kb/s danych ściąganych i wysyłanych, czyli zgodnie z tym co podaje operator.
Co ciekawe teraz nawet z aplikacji Play łączy się bez problemu oczywiście z apn darmowy!
Dzisiaj zakupiłem modem e173u-2 z play, nowa karta aero2, system Windows7 64 bit, połączenie przy pomocy aplikacji TopNetInfo.
Połączenie było dopiero możliwe po wykonaniu na sztywno ustawień w programie TopNetInfo z tego linka http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-p...-e169.html
A oto jak sie łączyłem:
Wcześniejsze próby połączenia przy pomocy aplikacji play oraz mobile partner spełzły na niczym. Modem migał na zielono. Nic też nie pomogła próba uruchamiania aplikacji w trybie zgodności z Vista z SP2, oraz ustawiania automatycznego uzyskiwania adresu ip w połączeniu szerokopasmowym sieci komórkowej. Modem ciągle migał na zielono.
Zdenerwowałem się odinstalowałem aplikację play, oraz mobile partner, włożyłem ponownie modem do laptopa, zainstalowalem aplikację z pendrive play'a. Modem ciągle migał na zielono. Uruchomiłem program topnetinfo i zrobiłem dokładnie tak jak zalecano w tym linku http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-p...-e169.html natychmiast po tym jak wykonałem powyższe zalecenia modem zaczał migać na niebiesko. Wskazania siły sygnału to 103 db, pokazuje 2 kreski, test łącza wykazuje 256 kb/s danych ściąganych i wysyłanych, czyli zgodnie z tym co podaje operator.
Co ciekawe teraz nawet z aplikacji Play łączy się bez problemu oczywiście z apn darmowy!