Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Ubuntu 12.04 LTS aero2 (nowa karta) error
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mam Ubuntu 12.04 LTS Modem Huawei E3131. Ze starą kartą Aero2 wszystko dzialalo bez problemu po samym wlożeniu karty do modemu, niestestety wraz z nowa karta pojawily sie problemy. Po umieszczeniu karty w modemie diody migaja na niebiesko wyswietla sie dostepna siec PLUS UMTS ROAMING ale nie chce sie do niej zalogowac Ustawienia to : APN : darmowy Numer dostepowy *99# i zaznaczona pozycja zezwalajaca na roaming lecz mimo to nie dziala. Prosze o wmiare dokladna pomoc gdyz jestem laikiem.
Dokladniej
Wyswietla sie "You are now registered on a roaming network" w network managerze ubuntu caly czas APN jest darmowy bez zmian.Do wyboru mam siec tą którą sam "skonfigurowalem" czyli Aero2 ale gdy ja wybiore pojawia sie napis "modem network - you are offline" w tym samym czasie caly czas w network managerze mam "przycmioną" (nie moge w nia kliknac,jej wybrac) zalogowana siec o nazwie "PLUS (UMTS roaming). Tak jak by jestem zalogowany do sieci plus ale nie do aero i nie moge wyswietlic zadnej strony www.
Po utworzeniu nowego profilu (od zera ponownie aero2)sytuacja sie powtarza "pierwsze" logowanie "GSM Network (plus UMTS)" sie loguje ale chwile potem "modem network disconnected - you are offline". APN : darmowy numer *99# i zaznaczona zgoda na roaming w managerze, z plusem caly czas jest polaczenie ale aero2 netu brak.
Ktoś ma pod ręką Ubuntu 12.04 i może sprawdzić działanie E3131 w Network Managerze z nową kartą?
U mnie na Ubuntu działa tyle, że nie mam modemu E3131 tylko Dell 5550. Może wklej tutaj co masz w /var/log/syslog może tam będzie coś pomocnego.
tu jest link do pliku zlogami podczas logowania karty aero2

https://docs.google.com/open?id=0BwizcyR...mszRktaNlU