Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Brak dostępu do sieci Kraków Pilotów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam,
Od końca sierpnia nie mam dostępu do sieci w Krakowie w okolicach ul Pilotów pomimo tego że połączenie jest nawiązywane prawidłowo i mam pełny zasięg. Używam modemu Nokia 21M-02 i programu Nokia Internet Modem. Wg NIM połączenie jest nawiązywane, są nawet przesyłane niewielkie ilości danych (poniżej 100KB), ale nie można otworzyć żadnej strony, nie działa skype ani ping (nawet na numer IP), czyli połączenia faktycznie nie ma.
Wcześniej nie było żadnych problemów, aero2 działało bez zarzutu. W innej lokalizacji (kraków, okolice Ikei) teraz też działa bez zarzutu na tym samym laptopie z tym samym modemem i kartą
Sprawdziłem jaki mam numer IP, ale mam ze starej puli (78.30.109.25), wpisywałem ręcznie różne serwey DNS, ale to nic nie zmienia. Jak już pisałem, zasięg mam pełny, chodziłem zresztą po domu i wychylałem się z okna, ale nic nie pomogło.
Czy to oznacza że BTS jest uszkodzony? Czy jednak coś z zasięgiem?
Z góry dzięki za pomoc
Marcin
To wskazuje na problem z BTSem - warto próbować to zgłosić do operatora na jego formularzu reklamacji - to już drugi taki przypadek jaki mam tak dokładnie opisany, że jeden nadajnik ma problem, a inne już nie.
Zgłosiłem na formularzu ściągniętym ze strony aero2 dokładnie tydzień temu, jak na razie nie dostałem od nich odpowiedzi i sieć dalej nie działa. Dam im jeszcze tydzień i wyślę następne zgłoszenie.
A czy ktoś ma też podobne problemy w tej lokalizacji (Kraków, ul Widna/Pilotów)?
marcin
Witam, mam dokladnie ten sam problem w tej samej okolicy. Dokładnie okolice ul. Cieplinskiego
Dokładne dane nadajnika:
CID: 19045,5 - S SE (pd-ws)
LAC: 50002

Rowniez zglaszalem usterke do aero. Mija tydzien czasu a odpowiedzi z ich strony nie doczekałem sie. Niebawem znowu napisze.

Przy uzupelnianiu formularza usterki, co mam wpisac w Komunikat błędu aplikacji modemu ?
Oraz doradzcie czy jak jest rubryka odnosnie modelu modemu, czy sklamac ze mam modem zgodny z ich wymogami czy napisac prawde ze mam e173u2?
Wpisanie, że masz niezgodny z regulaminem modem powoduje automatyczne odrzucenie reklamacji.

Komunikatu błędu nie ma, więc wpisujesz "brak", albo "działa prawidłowo".
Hm no i wlasnie w tym problem. Ale jesli nie podam nic to tez chyba nie za dobrze? Zawsze moge podac modem huawei 3131, pytanie czy to zweryfikują czy nie.
Technologicznie da się to zweryfikować (w logach sieci jest IMEI twojego urządzenia), praktycznie nikt tego nie będzie robił.
Michał, to wyślij zgłoszenie jeszcze raz, ja też wyślę i może w końcu naprawią BTS.
m
Wysłane..
Fafiki2, daj znać jak zacznie działać.
jasne, wczoraj wieczorem wysłałem ponownie zgłoszenie usterki, z tym że nie odpowiedzieli mi jeszcze na pierwsze zgłoszenie z 18.09. Zobaczymy, może tym razem się w końcu ruszą i naprawią BTSa. Jak tylko zacznie działać dam znać.
m
W końcu widzę że nie jestem odosobniony w temacieSmile
Próbowałem połączyć się z aero2 w okolicy Grochowskiej a patrząc na mapę BTS
http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/50.068240...87793/z/15 korzystamy z tych samych nadajników co Pilotów i problem podobny :
pełny zasięg a internet nie odpowiada.
Prawdopodobnie trefny BTS jest na ul. Łukasiewicza 3.
Natomiast łącząc się na Prądniku Czerwonym nie ma żadnych poblemów choć zasięg to średnio połowę zakresu.
Mam nadzieję że szybko się z tym uporają.
Dalej nic z tym nie zrobili, po zamianie kart, jak internetu nie bylo tak nie ma.
Awarii nadajnika nie da się rozwiązać za pomocą zmiany SIMa Smile
wiem wiemBig Grin no ale liczyłem na to że jednak w dzień zamiany wszystko będzie już gotowe! pfff, internetu mi trzeba! Tongue
rsob, to wyślij też zgłoszenie o awarii, im więcej zgłoszeń, tym większa szansa że go w końcu naprawią.
pozdrawiam
marcin

(30-09-2012 22:22)rsob1 napisał(a): [ -> ]W końcu widzę że nie jestem odosobniony w temacieSmile
[...]
Moderator: bardzo proszę cytować tylko niezbędny fragment i przycinać resztę!
Proponuje dla ułatwienia i uaktywnienia zgłoszeń wkleić link do "formularza zgłoszeniowego reklamacji"
Link do formularza zgłoszenia usterki:
http://aero2.pl/docs/Zgloszenie_usterki_...082012.doc
I jak? Jakis kontakt z ich strony?
Nic, żadnego odzewu, na razie przesiadłem się na playa. Nie wyglada to dobrze, bo już ponad miesiąc nic z tą awarią nie robią, pomimo kilku zgłoszeń.
Dziś sprawdzałem czy cos sie zmienilo. Niestety bez zmian. Internetu dalej nie ma.
Jednakze zaobserowalem pewna zmiane po zamianie starej karty na nowa.
Kiedys w programie "play online" na dole gdzie wskazuje nazwe połączenia i sygnał pisało coś takiego "WCDMA 17PL" (szczerze to nie pamietam dokladnej nazwy) a teraz przy nowej karcie pisze: "WCDMA Plus(Roaming)"
Czy to normalne?

Jednakze tak jak mowie, neta jak nie bylo tak nie ma.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie