16-08-2012, 21:16
Witam,
moja lokalizacja to miasto Skoki - Wielkopolska. Dostep do Aero mam poprzez modem E3131 oraz router 3G TP-Linka 3420, od dwoch dni zauwazylem problem - po 60 minutach zalogowania do sieci i nastepujacych po nim resecie, mimo ze nastepowalo ponowne polaczenie ( pobrano nowe IP oraz DNS ), nie moglem polaczyc sie z zadna strona, musialem odczekac kilka minut zeby ten Internet "zaskoczył", nigdy takie problemy wczesniej nie wystepowaly. Od wczoraj nie mam neta wogole, ponownie modem sie rozlacza, ponawia polaczenie, pobiera IP oraz DNS'y ale Internetu nie ma, za jakis czas ( po kilku minutach ), nastepuje ponowny reset i sytuacja sie ponawia ( tak jak by modem probowal ponownie pozyskac poprawne polaczenie ). Myslalem ze nastapilo uszkodzenie modemu lub routera, ale dzisiaj wsadzilem w ten sam zestaw moja abonamentowa karte PLAY i ten problem nie wystepuje. Czy problem lezy po stronie AERO, czy moze karta sim ulegla uszkodzeniu, jakies sugestie, podpowiedzi ?
moja lokalizacja to miasto Skoki - Wielkopolska. Dostep do Aero mam poprzez modem E3131 oraz router 3G TP-Linka 3420, od dwoch dni zauwazylem problem - po 60 minutach zalogowania do sieci i nastepujacych po nim resecie, mimo ze nastepowalo ponowne polaczenie ( pobrano nowe IP oraz DNS ), nie moglem polaczyc sie z zadna strona, musialem odczekac kilka minut zeby ten Internet "zaskoczył", nigdy takie problemy wczesniej nie wystepowaly. Od wczoraj nie mam neta wogole, ponownie modem sie rozlacza, ponawia polaczenie, pobiera IP oraz DNS'y ale Internetu nie ma, za jakis czas ( po kilku minutach ), nastepuje ponowny reset i sytuacja sie ponawia ( tak jak by modem probowal ponownie pozyskac poprawne polaczenie ). Myslalem ze nastapilo uszkodzenie modemu lub routera, ale dzisiaj wsadzilem w ten sam zestaw moja abonamentowa karte PLAY i ten problem nie wystepuje. Czy problem lezy po stronie AERO, czy moze karta sim ulegla uszkodzeniu, jakies sugestie, podpowiedzi ?