12-03-2022, 00:47
Teoretycznie jest czynnością, która ma pomagać w przypadku konieczności realizacji zobowiązań gwarancyjnych producenta.
Oficjalna polska strona Samsunga (która jest też jego sklepem online) prowadzi w to miejsce
https://www.samsung.com/pl/mypage/#myd05...gistration
ale jak się okazuje nie można tam zarejestrować wielu produktów - w szczególności mam na myśli wszelkie pamięci masowe - więc zarówno dyski ssd jak i karty pamięci (mają one unikalne numery seryjne!).
Jest to jednak możliwe tylko w portalu serwisowym (ale by się tam dostać z normalnej strony Samsunga to jest po prostu dramat, wymagane jest też kolejne logowanie, a link ze strony głównej nie prowadzi wprost we właściwe miejsce…)
https://www.samsung.com/pl/support/your-...er-product
Oficjalna polska strona Samsunga (która jest też jego sklepem online) prowadzi w to miejsce
https://www.samsung.com/pl/mypage/#myd05...gistration
ale jak się okazuje nie można tam zarejestrować wielu produktów - w szczególności mam na myśli wszelkie pamięci masowe - więc zarówno dyski ssd jak i karty pamięci (mają one unikalne numery seryjne!).
Jest to jednak możliwe tylko w portalu serwisowym (ale by się tam dostać z normalnej strony Samsunga to jest po prostu dramat, wymagane jest też kolejne logowanie, a link ze strony głównej nie prowadzi wprost we właściwe miejsce…)
https://www.samsung.com/pl/support/your-...er-product