15-06-2021, 07:17
Mam prepaida w virgin mobile z aktywnym pakietem MINI3, na którym według danych z aplikacji vigrin jest jeszcze 343M. Podobnie, jak się sprawdzi stan pakietu via *222# , to również pokazuje, że pakiet jest aktywny i, że jest tyle samo danych do wykorzystania. Problem tylko w tym, że jak się przejdzie na dane pakietowe w telefonie, to net mobilny najwyraźniej nie działa. Niby tutaj piszą, by wysłać SMS pod numer 9999 o treści VIRGIN, by dostać konfigurację via SMS. No ale najwyraźniej nie potrafię z mojego telefonu wysłać SMS na numer 9999, bo zwraca, że "message could not be sent. Check your connection and try again". No to próbowałem ręcznie skonfigurować APN zgodnie z tym co piszą tutaj. No i dalej brak netu. W telefonie (redmi 9m, andek 10) jest niby narzędzie do diagnostyki sieci mobilnej. Są tam takie pozycje jak: test wifi network, network protocol diagnoscics, test network, restricted connection for apps, restricted background connection. Po przeprowadzeniu testu, to narzędzie wskazuje, że "internet connection is normal". Widać tam też przydzielony adres IP (10.200.x.x). Ping do tego adresu dochodzi ale już do 8.8.8.8 nie. Na telefonie są dwie karty SIM, jedna virgin, druga play. Ta druga jest wyłączona i fon działa na jeden karcie zwykle, a druga jest jako zapasowy net. Co ciekawe, kiedy włączę tę drugą kartę i ustawie, by to z niej szedł net mobilny, to na niej net działa, więc wygląda na to, że coś nie tak jest z konfiguracją netu mobilnego dla virgin, tylko co?