Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: 3x 10GB "za darmo", ale jedynie po doładowaniou w Play
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No cóż w poprzedniej edycji tej feryjno-świątecznej promocji wystarczyło mieć aplikację Play24, wszystko schodzi na psy, więc i ta edycja się nie umywa do jej wcześniejszej wersji - tym razem dodatkowym wymaganiem jest doładowanie (ale może być to minimalne 5zł).

Absurdalny jest też zapis o konieczności wykorzystania ostatniego pakietu do 30 kwietnia! ktoś tam kurna u nich zaspał? dziś nie jest 1 luty tylko połowa miesiąca…
https://blogplay.pl/2020/02/nawet-30-gb-po-doladowaniu/

dla przypomnienia poprzednia edycja była od początku miesiąca
http://forum.jdtech.pl/Watek-30-gb-inter...cji-play24

Tym razem jednak Play zauważył, że nie każdy używa ich aplikacji (było nie było jej wymagania systemowe wzrosły przez ostatni rok), ale wymagania dla oldschooli są wyższe - doładowanie minimum 20zł.

https://www.play.pl/kampanie/30GB/

Regulamin:
https://www.play.pl/resources/pdf/2020/R...-karte.pdf
Taka mała aktualizacja, promocja nie działa prawidłowo w RBM SM PL co manifestuje się brakiem opcji włączenia pakietu w aplikacji (brak wyświetlania odpowiednich opcji), ponieważ wśród konsultantów chyba nie ma dziś nikogo kompetentnego nie widzę szans na rozwiązanie problemu wcześniej niż w poniedziałek (profesjonaliści pracujący w weekend zapewne są zbyt drodzy Tongue).

Oczywiście proponowane są rozwiązania klasy "informatycznego voodoo" tj. reinstalacja aplikacji oraz wyłączenie i włączenie urządzenia w celu zaktualizowania karty SIM(?), jakkolwiek powiedzmy, że oba rozwiązania mogą pomóc (tylko w specyficznych wypadkach, ale nie tu), chociaż i tak każdy widzi, że problem leży gdzieś indziej, a konkretniej skoro pakiet widać w serwisie 24.play (ale tylko wersję "po doładowaniu 20zł"), a nie widać żadnego z tych 2 pakietów w apce to problem leży gdzieś w API z którego korzysta aplikacja, przy czym konsultant pierwszego poziomu nie wie o tym, że aplikacja nie musi być zainstalowana na tym urządzeniu w którym jest interesująca nas karta SIM (aplikacja działa też np. na tabletach nawet nie wyposażonych w moduł GSM…).

By było weselej konsultant 2 (i ostatecznego) stopnia twierdzi, że owszem może włączyć wersję (tę którą widzę w 24.play i mnie nie interesuje), czyli działania typu spuszczania na drzewo, powiedziałbym tak - to po prostu SKANDAL, na co komu taka "obsługa klienta"?
Mniejsza afera by była gdyby Play całkiem zapomniał o tej promce (i tak ktoś przespał termin o 2 tygodnie), zamiast manifestować gdzie ma swoich użytkowników… (problem zgłaszany na ich oficjalnym blogu również został sprytnie przemilczany).
I ostatnia aktualizacja - zgodnie z przewidywaniami, błędy dotyczące braku możliwości aktywacji zostały naprawione w ub. poniedziałek, ale zapomniałem o tym wspomnieć, resztę kwestii podtrzymuję (pakiet sam sobie włączyłem, ale odpowiedź konsultanta na reklamację, swoją drogą po tym fakcie, była taka jakby to była jego zasługa, bo zostałem poinformowany o tym, że pakiet został włączony w terminie gdy sam to zrobiłem :O zamiast "drogi kliencie widzimy, że już sobie ogarnąłeś temat, naprawiliśmy opcje dotyczące aplikacji itd." Big Grin śmiech).
Przekierowanie