09-11-2018, 17:44
Zadałem pytanie o taką możliwość oraz czy również połączenie nie będzie musiało być resetowane wysyłając e-mail'a do BOK'u Aero2.
Na pierwsze pytanie uzyskałem odpowiedź na zasadzie "kopiuj-wklej" z FAQ Aero2, natomiast drugą sprawę przemilczeli w odpowiedzi mejlowej. Nawet zapomnieli ująć, aby podać "Imię i nazwisko, numer PESEL, nr karty SIM"
Wklejam tu całą treść odpowiedzi:
"Szanowny Panie
Wyłączenie mechanizmu CAPTCHA jest możliwe dla osoby niepełnosprawnej z dysfunkcją wzroku .
W tym celu Korzystający z Bezpłatnego Dostępu do Internetu, który jest osobą niepełnosprawną z dysfunkcją wzroku powinien przesłać na e-mail: wzrok@aero2.pl skan jednego z poniższych dokumentów:
a. ważne orzeczenie potwierdzające znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku, wydane przez zespół orzekający o stopniu niepełnosprawności, na podstawie przepisów prawa polskiego – skan orzeczenia;
b. Legitymacja Polskiego Związku Niewidomych – Imię i nazwisko, adres zamieszkania stwierdzająca znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku – skan legitymacji;
c. ważna legitymacja wydana przez właściwy organ, dokumentująca znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku zgodnie ze wzorem określonym przez Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej – skan legitymacji."
Obsługa Aero2 więc nawet nie poda tych informacji, które każdy głupek znajdzie w FAQ. Myślę, że na temat tego czy rozłącza się połączenie (czy wręcz czasem samemu trzeba to zrobić, aby "odblokować internet") mogłaby się wypowiedzieć osoba, która już to sobie załatwiła. Niestety ja nie znam takiej, więc zachęcam do wypowiedzi takową.
Na pierwsze pytanie uzyskałem odpowiedź na zasadzie "kopiuj-wklej" z FAQ Aero2, natomiast drugą sprawę przemilczeli w odpowiedzi mejlowej. Nawet zapomnieli ująć, aby podać "Imię i nazwisko, numer PESEL, nr karty SIM"
Wklejam tu całą treść odpowiedzi:
"Szanowny Panie
Wyłączenie mechanizmu CAPTCHA jest możliwe dla osoby niepełnosprawnej z dysfunkcją wzroku .
W tym celu Korzystający z Bezpłatnego Dostępu do Internetu, który jest osobą niepełnosprawną z dysfunkcją wzroku powinien przesłać na e-mail: wzrok@aero2.pl skan jednego z poniższych dokumentów:
a. ważne orzeczenie potwierdzające znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku, wydane przez zespół orzekający o stopniu niepełnosprawności, na podstawie przepisów prawa polskiego – skan orzeczenia;
b. Legitymacja Polskiego Związku Niewidomych – Imię i nazwisko, adres zamieszkania stwierdzająca znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku – skan legitymacji;
c. ważna legitymacja wydana przez właściwy organ, dokumentująca znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku zgodnie ze wzorem określonym przez Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej – skan legitymacji."
Obsługa Aero2 więc nawet nie poda tych informacji, które każdy głupek znajdzie w FAQ. Myślę, że na temat tego czy rozłącza się połączenie (czy wręcz czasem samemu trzeba to zrobić, aby "odblokować internet") mogłaby się wypowiedzieć osoba, która już to sobie załatwiła. Niestety ja nie znam takiej, więc zachęcam do wypowiedzi takową.