Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Problem z sony sw2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie. Niedawno kupiłem smartwatch sony sw2, używany. Problemu ze sparowanie go z huawei p20 nie było i przez jeden dzień wszystko działało normalnie. Jak oddaliłem się od telefonu zegarek odłączał się, po pojawieniu się w zasięgu telefonu zegarek normalnie się podłączał do telefonu, powiadomienia sms i połączeń działały. Na drugi dzień wszystko działało do momentu oddalenia się od telefonu. Po pojawieniu się w zasięgu telefonu zegarek niby się podłączał ale w ikonce która jest na pasku u góry był krzyżyk więc kliknąłem w nią i po przejściu w aplikacje smart connect zegarek się zresetawał. Po włączeniu się zegarka i połączeniu z telefonem nadal w ikonce był krzyżyk. Ponownie wszedłem w aplikacje, a zegarek znowu się zresetował i tak robi za każdym razem do momentu wyłączenia bt w telefonie i w zegarku. Po włączeniu bt zegarek normalnie się podłączył i widział ustawienia ale nie przychodziły żadne powiadomienia sms ani połączeń. Rozparowałem zegarek, usunąłem wszystkie aplikacje sony i sparowałem zegarek na nowo. Po sparowaniu i instalacji aplikacji sony wszystko zaczęło działać normalnie ale tylko przez jeden dzień. Używam jeszcze słuchawek Sony wi-400 ale z nimi nie ma żadnych problemów wszystko działa. Zastanawiam się czy to wina zegarka czy telefonu i czy da rade to jakoś naprawić??
Mam same złe wieści
1) Sony zakończyło już całkowicie wsparcie dla SW2 (a w moim się posypało firmware i nie ma szans na ratunek, bo soft umożliwiający awaryjne wgranie firmware opierał się na rozwiązaniu chmurowym, które Sony zamknęło…)
2) problem jest trudny do zdiagnozowania, najlepiej by było gdybyś spróbował wykorzystać całkiem inny smartfon (by wyeliminować potencjalną niekompatybilność)

i jedną dobrą:
Większość nowych smartfonów ma na pokładzie agresywnie działające task-killery, a działanie tylko przez jakiś krótki czas po świeżej instalacji może pod to "podpadać", więc należałoby wrzucić do wyjątków "silnik" który odpowiada za pracę tego zegarka (aplikacje: smart connect + smart watch SW2 + wszystkie aplikacje/pluginy które wykorzystujesz w zegarku), niestety konkretnie (biorąc pod uwagę p20) nie mogę pomóc, bo nikt w kręgu znajomych nie ma tego telefonu.
Sparowałem wczoraj zegarek z huawei p8 lite z przywróceniem go do ustawień fabrycznych. Zegarek się sparował normalnie bez problemów. Rozłączał się i podłączał też bez problemu. Dwie minuty temu zegarek połączył się z telefonem ale nagle ekran znikł i pojawiły się pionowe migające kreski jak by się coś ładowało. Żadne klawisze nie reagowały. Po ok 5 minutach pojawił się poziomy pasek ładowania ale nie doszedł on do końca tylko zaczął znikać i wtedy wcisnąłem przycisk włączania/wyłączania i go przytrzymałem zegarek się włączył i sparował się na nowo z telefonem
Nigdy nie widziałem pionowych migających kresek, poziomy pasek to jest prawdopodobnie pasek postępu flashowania firmware (czyli jednak aktualizacje softu z poziomu aplikacji smartfonowej są dostępne???) lub wskaźnik postępu factory-resetu ewentualnie samegoo rebootu (z braku sprawnego sprzętu już nie sprawdzę).

Wskaźnik ładowania akumulatora (jeśli mnie pamięć nie myli) to przy wyłączonym zegarku duża ikona baterii (nie mogę tego już sprawdzić, bo mam "Flash FS").

Najprawdopodobniej masz uszkodzonego smartwatcha… nie chcę być czarnowidzem, ale objawy są zbliżone do typowych dla zalanej elektroniki (ten zegarek jest wodoodporny tylko w ograniczonym stopniu, choć kiedyś pływałem z nim i w morzu Big Grin ale warunkiem koniecznym jest nieuszkodzona obudowa i zamknięte złącze micro-USB).
[quote='szopen' pid='45011' dateline='1538569960']
Nigdy nie widziałem pionowych migających kresek,

Kreski takie występują jak zaczyna się parować zegarek z telefonem jeszcze przed pojawieniem się ekranu z smart conect tylko że u mnie nie było ikonki telefonu i zegarka
Niestety więcej nie jestem w stanie pomóc, jeśli działa poprawnie z innym telefonem (sprawdź a jakąś inną marką - choćby Samsung czy Sony, bo jak narazie sprawdzasz telefony tego samego producenta) to jest to problem wzajemnej kompatybilności, jeśli zachowuje się "dziwnie" to problem leży w zegarku…
Jedyny telefon pod jakim mogę sprawdzić to Lenovo bodajże k6 chyba że znajdę w domu jakiś jeszcze.
Próbuj i tak nic innego nie pozostało… (choć ja bym zwrócił sprzęt sprzedawcy).
Temat do zamknięcia. Sprzedawca zgodził się na zwrot zegarka.
Przekierowanie