Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1) z VM
2) nie mam bladego pojęcia - to różne brandy tej samej sieci (ale jednak różne brandy i zajmować się oddawaniem numeru może ktoś inny)
To jak ja mam Play na Kartę Rok Ważności Konta , a w telefonie mam Red Bull Mobile, to które powinienem im podać play czy RBM?
W poniedziałek się zobaczy co odpiszą.
no jak to który - ten, który chcesz przenieść
No ale w P24 piszą, że numer jest w Play, a w telefonie ze to jest RBM, i którego operatora podać RBM czy Play przy przenoszeniu?
RMB.
Jak próbowałem przenosić T-Mobile Frii, to potem w w tych cyfrowych papierach figurowało jako "Heyah (T-Mobile)"
Nie kumam, ale chyba wiesz w jakiej taryfie masz ten numer?
No napisałem wyżej: Play na Kartę Rok Ważności Konta
No widać chyba jednak nie, bo nie chcą aktywować.
Zaraz zaraz, ale to się odbywa w 3 etapach:
1) dostajesz nieaktywny SIM z numerem tymczasowym (typowym dla Rebtela)
2) ten SIM zostaje aktywowany z numerem tymczasowym (to chyba wymaga przypisania karty płatniczej z odpowiednimi środkami dla tymczasowej blokady)
3) w momencie rzeczywistego przeniesienia ten SIM dostaje twój stary numer, a numer tymczasowy zostaje zdeaktywowany (i stary SIM Playa też zostaje zdeaktywowany)
Zaraz. Bo ja od piątku mam starter i go nie rozpakowałem nawet tylko codzień sprawdzam w aplikacji virgin czy jeszcze widnieje. To mam coś zrobić - czekają na mój jakiś ruch? Bo kartę płatniczą to podawałem w trakcie zamawiania na stronie.
nie musisz używać, ale możesz
No ok. Czyli tylko czekać?
Ja do nich napisałem odnośnie tego i pewnie jutro się sprawa wyjaśni.
Póki co karta jeszcze nie jest aktywna. Z supportu dostałem odpowiedź dopiero przed chwilą z informacją, że popularność ich oferty przerosła ich oczekiwania i dlatego tak długo trzeba było czekać na kontakt z ich strony. Napisali, ogólnikowo, że jeśli karta jest jeszcze nieaktywna, to pewnie system się zepsuł i coś nie zadziałało i, że powinno zostać aktywowane w ciągu 2-3 dni ale ta informacja to była raczej zaznaczona na ctrl+c i ctrl+v i napisałem do nich, by przyjrzeli się temu problemowi nieco bliżej, bo chyba coś tutaj nie gra i to może nie być winą ich systemu.
Ja tydzień czekałem na starter i od tego czasu 4 dni i nr nie przeniesiony. Na odpowiedź na moją ostatnią wiadomość z pytaniem kiedy przeniosą czekam drugi dzień. Ogólnie nie jestem zachwycony tą firmą.
No ja na odpowiedź czekałem od piątku. No ludzie się rzucili i brak im zasobów ludzkich do obsługi maila.
Przed chwilą dostałem takiego maila z support@rebtel.pl :
Cytat:Aktywowano abonament
Dziękujemy za aktywowanie Darmowy Abonament Rebtel SIM! Twój abonament będzie się odnawiał automatycznie co 30 dni, w cenie 0 zl.
Masz całkowitą kontrolę nad swoim abonamentem i w każdej chwili możesz z niego zrezygnować poprzez aplikację lub na stronie internetowej.
Miłego użytkowania!
Najlepsze jest to, że numer nie został przeniesiony, tylko dostałem ten numer, który jest nadrukowany na starterze... Ale dobre i to
No nie działa tylko net póki co ale dzwonić można i jest HD i całkiem dobrze słychać.
A i jeszcze taka informacja, jeśli nie chce wam się podawać różnych emaili, to zawsze można skorzystać z jednego maila i dodać na końcu niego +rebtel i dalej standardowo @gmail.com i taka forma maila też jest akceptowana, a gógl zawsze aliasuje wszsytko od + do @ i dla niego to jest jeden i ten sam email.
A ja w piątek 5.10.2018. zatwierdziłem dokumenty, w czwartek 11.10.2018. zapytałem o kuriera, od razu odpisali, że kurier na początku tygodnia, a był już w piątek 12.10.2018. Ostatnio 13.10.2018. przysłali mi mejlem samo logo.
Pytanie kiedy włączą internet na tym SIM.
Kolejna ciekawostka, SMS wysyłać można ale już nie można odbierać
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14