26-11-2017, 22:17
Witam. Mam nieprzyjemna sytuację. Na przestrzeni lat pomagałem wielu znajomym z zamawianiem kart aero2, modemów, oraz z konfiguracją. Rok temu weszły taryfy pakietowe. Podczas próby wykupienia pakietu, przy pierwszym logowaniu trzeba podać numer karty i puk. Wtedy odkryłem, że kartę matkę mam o innym numerze niż sim. Wnioskuje stąd, że przypadkiem z kimś zamieniłem się kartami sim. Pytałem wszystkich ludzi, których sobie przypomniałem i nie znalazłem, kto ma moją kartę.
Czy jest jakiś sposób by to odkręcić?
Boję się pisać do pomocy technicznej aero2, bo pewnie potraktują to jako działanie niezgodne z regulaminem i zablokują obie karty. Mógłbym zgłosić zaginięcie i poprosić o duplikat, ale to generuje koszt 34zł dla mnie i pewnie tyle samo dla drugiej osoby która używa mojej karty. Tak sobie myślę, że najlepiej by było by aero2 powiadomiło tą drugą osobę, że chciałbym się z powrotem zamienić... Jednak coś nie wierzę by byli tak mili...
Jakieś pomysły?
Czy jest jakiś sposób by to odkręcić?
Boję się pisać do pomocy technicznej aero2, bo pewnie potraktują to jako działanie niezgodne z regulaminem i zablokują obie karty. Mógłbym zgłosić zaginięcie i poprosić o duplikat, ale to generuje koszt 34zł dla mnie i pewnie tyle samo dla drugiej osoby która używa mojej karty. Tak sobie myślę, że najlepiej by było by aero2 powiadomiło tą drugą osobę, że chciałbym się z powrotem zamienić... Jednak coś nie wierzę by byli tak mili...
Jakieś pomysły?