Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Brak możliwości zalogowania się do sieci / brak lub niewłasciwa karta SIM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,

Jestem użytkownikiem Aeor2 od wielu lat, modem i konfiguracje osobiscie sprzedał mi twórca JDtech - bardzo dziekuje Smile

Od pewnego czasu niestety mam problem z usługa; mój modem E3131 miga dwukrotnie zielonym swiatelkiem = nie moze zalogowac sie do sieci; kupilem nawet nowy - no, moze po latach padł po prostu; ale niestety jest coraz gorzej; czesto Mobile Partner pisze mi 'brak urzadzenia / niewlasciwa karta sim' zarowno na starym jak i nowym modemie.

Myslalem, ze moze siec jest przeciazona (jestem z Warszawy), bo latwiej bylo mi zlapac połączenie w weekend; raniutko bardzo, ale teraz juz nie czuje tej reguly.

Czasem jednak udaje sie jeszcze zalogować, ale to powiedzmy raz na 10 razy;

Moze karta SIM? Ale co w niej moze sie popsuc? Zamawiac duplikat to koszty i czas; tymczasem Aero2 jest dla mnie praktycznie bezuzyteczne, bo nie moge sie zalogowac Sad

Prosba o pomoc.

Dziękuje,

Michał Bobrowski
Michal_B napisał(a):czesto Mobile Partner pisze mi 'brak urzadzenia / niewlasciwa karta sim'
awaria karty SIM jest bardzo prawdopodobna

nie musisz zamawiać duplikatu - zgłoś swoją jako uszkodzoną - trzeba w takim wypadku ją wysłać do operatora do sprawdzenia
Seria tych kart ulegała awarii i takie były jej objawy. Problemem jest styk. Doraźnie można dokleić im warstwę np. taśmy klejącej - pomaga na jakiś czas. Ale jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wymiana przez (i na koszt) operatora.
Przekierowanie