19-11-2017, 10:18
Cześć,
Jestem użytkownikiem Aeor2 od wielu lat, modem i konfiguracje osobiscie sprzedał mi twórca JDtech - bardzo dziekuje
Od pewnego czasu niestety mam problem z usługa; mój modem E3131 miga dwukrotnie zielonym swiatelkiem = nie moze zalogowac sie do sieci; kupilem nawet nowy - no, moze po latach padł po prostu; ale niestety jest coraz gorzej; czesto Mobile Partner pisze mi 'brak urzadzenia / niewlasciwa karta sim' zarowno na starym jak i nowym modemie.
Myslalem, ze moze siec jest przeciazona (jestem z Warszawy), bo latwiej bylo mi zlapac połączenie w weekend; raniutko bardzo, ale teraz juz nie czuje tej reguly.
Czasem jednak udaje sie jeszcze zalogować, ale to powiedzmy raz na 10 razy;
Moze karta SIM? Ale co w niej moze sie popsuc? Zamawiac duplikat to koszty i czas; tymczasem Aero2 jest dla mnie praktycznie bezuzyteczne, bo nie moge sie zalogowac
Prosba o pomoc.
Dziękuje,
Michał Bobrowski
Jestem użytkownikiem Aeor2 od wielu lat, modem i konfiguracje osobiscie sprzedał mi twórca JDtech - bardzo dziekuje
Od pewnego czasu niestety mam problem z usługa; mój modem E3131 miga dwukrotnie zielonym swiatelkiem = nie moze zalogowac sie do sieci; kupilem nawet nowy - no, moze po latach padł po prostu; ale niestety jest coraz gorzej; czesto Mobile Partner pisze mi 'brak urzadzenia / niewlasciwa karta sim' zarowno na starym jak i nowym modemie.
Myslalem, ze moze siec jest przeciazona (jestem z Warszawy), bo latwiej bylo mi zlapac połączenie w weekend; raniutko bardzo, ale teraz juz nie czuje tej reguly.
Czasem jednak udaje sie jeszcze zalogować, ale to powiedzmy raz na 10 razy;
Moze karta SIM? Ale co w niej moze sie popsuc? Zamawiac duplikat to koszty i czas; tymczasem Aero2 jest dla mnie praktycznie bezuzyteczne, bo nie moge sie zalogowac
Prosba o pomoc.
Dziękuje,
Michał Bobrowski