03-09-2017, 00:05
Aero kupione pkiety i plus. Modemy E3131 pół roku temu aero dzialało bez problemu.
Problem z transmisją HSPA albo nie można się zarejestrować do sieci a jak się uda to zrywa połączenia.
W innych miejscach aero i plus działają bez problemu. Problem zgłoszony do biura obsługi klienta (i tu i tu robiono ze mnie idiotę w końcu przyjęto zgłoszenie).
Problem w tym że czas ważności pakietów jest ograniczony. U swojego dostawcy internetu jak by się zdarzyła awaria przysługuje mi zniżka abonamentu o te dni kiedy internet nie działał.
Aero kosztowało mnie dwa pakiety po 5 zł. Plus kosztowało mnie startr 15 zł plus doładowanie 30 zł.
Specjalnie wybrałem opcje płatną żeby mi ten internet działał konkretnie w tym miejscu.
Czy można dochodzić swoich praw? Czy przysługuje mi jakaś rekompensata?
Z mapy btsearch wynika ża btesy plusa i aero stoją jakieś 300-500m od miejsca gdzie jest problem z internetem a właściwie go nie ma.
Problem z transmisją HSPA albo nie można się zarejestrować do sieci a jak się uda to zrywa połączenia.
W innych miejscach aero i plus działają bez problemu. Problem zgłoszony do biura obsługi klienta (i tu i tu robiono ze mnie idiotę w końcu przyjęto zgłoszenie).
Problem w tym że czas ważności pakietów jest ograniczony. U swojego dostawcy internetu jak by się zdarzyła awaria przysługuje mi zniżka abonamentu o te dni kiedy internet nie działał.
Aero kosztowało mnie dwa pakiety po 5 zł. Plus kosztowało mnie startr 15 zł plus doładowanie 30 zł.
Specjalnie wybrałem opcje płatną żeby mi ten internet działał konkretnie w tym miejscu.
Czy można dochodzić swoich praw? Czy przysługuje mi jakaś rekompensata?
Z mapy btsearch wynika ża btesy plusa i aero stoją jakieś 300-500m od miejsca gdzie jest problem z internetem a właściwie go nie ma.