Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Czy można dochodzić swoich praw?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Aero kupione pkiety i plus. Modemy E3131 pół roku temu aero dzialało bez problemu.
Problem z transmisją HSPA albo nie można się zarejestrować do sieci a jak się uda to zrywa połączenia.
W innych miejscach aero i plus działają bez problemu. Problem zgłoszony do biura obsługi klienta (i tu i tu robiono ze mnie idiotę w końcu przyjęto zgłoszenie).
Problem w tym że czas ważności pakietów jest ograniczony. U swojego dostawcy internetu jak by się zdarzyła awaria przysługuje mi zniżka abonamentu o te dni kiedy internet nie działał.
Aero kosztowało mnie dwa pakiety po 5 zł. Plus kosztowało mnie startr 15 zł plus doładowanie 30 zł.
Specjalnie wybrałem opcje płatną żeby mi ten internet działał konkretnie w tym miejscu.
Czy można dochodzić swoich praw? Czy przysługuje mi jakaś rekompensata?

Z mapy btsearch wynika ża btesy plusa i aero stoją jakieś 300-500m od miejsca gdzie jest problem z internetem a właściwie go nie ma.
Zgłosiłeś uszkodzenie, trzeba czekać czy faktycznie są problemy.

Jeśli płacisz abonament, za każdy dzień zwracana jest 1/30 abonamentu. Natomiast nie wiem jak z pakietami, są to usługi dodatkowe i pakiety możesz wykorzystać w innym terminie (albo mogłeś wcześniej). Według mnie, to jak Ci zwrócą to z tytułu gestu operatora - trzeba zgłosić reklamację i zobaczyć co odpowiedzą.
To trzeba się będzie przejść do rzecznika konsumenta.
Usłuiga darmowa nie jest usługą telekomunikacyjną w świetle prawa telko, tutaj mówi o tym rzecznik nawet:
http://jdtech.pl/2017/01/czy-trzeba-reje...rnetu.html
ALE
pakiety są już normalną usługą telko i normalnie operator za nie odpowiada.
A WIĘC
Tak, masz prawo dochodzić swoich praw nawet w sądzie.
Pytanie czy za pakiet, który możesz wykorzystać w ciągu np. 30 dni w dowolnej lokalizacji zwrócą.
praw można dochodzić, ale przy takiej wielkości wydanej kwoty raczej się nie opłaca droga sądowa

żaden operator komórkowy nie gwarantuje zasięgu w każdej lokalizacji

jeśli zasięg był wcześniej i dało się korzystać, ale wskutek awarii te warunki się zmieniły, to jest to podstawa do reklamacji

jeśli zasięgu nie było nigdy. to obawiam się że stoisz na przegranej pozycji

kartę SIM Aero2 możesz zwrócić do operatora (bo jest za kaucją) choć w ten sposób odzyskasz jedynie część kasy

karty SIM Plusa nie zwrócisz bo to jak rozumiem prepaid, pozostaje wykorzystać pakiet w innej lokalizacji

i jeszcze jedno zdanie nieco nie na temat - możesz próbować ratować się anteną kierunkową (jeśli problemy wynikają z braku zasięgu), ale to dodatkowe wydatki, a z treści posta wynika, że dysponujesz także dostępem do internetu w inny sposób, więc chyba to nie ma sensu
Przekierowanie