22-08-2017, 15:26
Witam
Nie mogę zmienić cyklu rozliczeniowego na inny niż miesięczny ani też wyłączyć opcji „ustaw zero dla daty początkowej”.
Wersja oprogramowania: NTG9X40C_11.15.02.00, wersja sprzętu:1.0. Brand z Play
W panelu konfiguracyjnym jest opcja wyłączenia zerowania licznika, ale dokonanych zmian nie można przesłać do routera - przycisk „prześlij” jest nie aktywny.
Próba wymuszenia zapisu przez zmianę daty rozpoczęcia cyklu rozliczeniowego na inny, wyłączenia opcji „ustaw zero dla daty początkowej” i przełączenia zakładki na inną (np. „Ustawienia”) kończy się komunikatem o niezapisanych zmianach z opcjami: „odrzuć” „anuluj”.
Wygląda to na błąd oprogramowania. Może rozwiązaniem byłaby edycja pliku konfiguracyjnego ale nie wiem który parametr należy edytować.
Nie mogę zmienić cyklu rozliczeniowego na inny niż miesięczny ani też wyłączyć opcji „ustaw zero dla daty początkowej”.
Wersja oprogramowania: NTG9X40C_11.15.02.00, wersja sprzętu:1.0. Brand z Play
W panelu konfiguracyjnym jest opcja wyłączenia zerowania licznika, ale dokonanych zmian nie można przesłać do routera - przycisk „prześlij” jest nie aktywny.
Próba wymuszenia zapisu przez zmianę daty rozpoczęcia cyklu rozliczeniowego na inny, wyłączenia opcji „ustaw zero dla daty początkowej” i przełączenia zakładki na inną (np. „Ustawienia”) kończy się komunikatem o niezapisanych zmianach z opcjami: „odrzuć” „anuluj”.
Wygląda to na błąd oprogramowania. Może rozwiązaniem byłaby edycja pliku konfiguracyjnego ale nie wiem który parametr należy edytować.