Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Naklejka Zbliżeniowa od T-mobile Usługi Bankowe nie wszędzie działa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mały OFFTOP.
Nie wiem od kiedy dokładnie jest taka możliwość, ale tym razem zamawiając kartę debetową TMUB do ROR'u zapytano mnie o "parametry" i chodzi o to, że można wybrać jedną z pośród dwóch wersji kolorystycznych karty:
- brzydactwo biało-różowe wyglądające jak psu z gardła, które zawsze się rozwarstwiało po paru miesiącach i ścierała czarna "farba" na nazwisku (czyli to co było od początku istnienia banku);
- czarno (czy raczej ciemno brązowo) - różowe połyskujące cudeńko (niestety chyba jeszcze niklejszej grubości).

Info jeszcze dla tych, którzy będą może zamawiać, to i tak po aktywacji musiałem pierwszą transakcję wykonać na PIN (mimo zapewnień konsultanta, że można już po aktywacji w aplikacji/bankowości internetowej wykonywać dowolną transakcję), ponieważ płatność zbliżeniowa nie przeszła.
Pierwsza transakcja zawsze musi być chipowa+PIN, zanim zadziała zbliżeniowo - zabezpieczenie standardowe dla wszystkich kart w Polsce z tego co wiem (a może i na świecie). Chodzi o to, żeby w czasie dostawy karty nikt sobie z niej nie skorzystał.
(11-01-2019 22:56)Ekonomista napisał(a): [ -> ]Mały OFFTOP.
Nie wiem od kiedy dokładnie jest taka możliwość, ale tym razem zamawiając kartę debetową TMUB do ROR'u zapytano mnie o "parametry" i chodzi o to, że można wybrać jedną z pośród dwóch wersji kolorystycznych karty:
- brzydactwo biało-różowe wyglądające jak psu z gardła, które zawsze się rozwarstwiało po paru miesiącach i ścierała czarna "farba" na nazwisku (czyli to co było od początku istnienia banku);
- czarno (czy raczej ciemno brązowo) - różowe połyskujące cudeńko (niestety chyba jeszcze niklejszej grubości).

Info jeszcze dla tych, którzy będą może zamawiać, to i tak po aktywacji musiałem pierwszą transakcję wykonać na PIN (mimo zapewnień konsultanta, że można już po aktywacji w aplikacji/bankowości internetowej wykonywać dowolną transakcję), ponieważ płatność zbliżeniowa nie przeszła.

Nową kartę zamawiałeś przez bankowość internetową ? W jaki sposób skontaktowali się z tobą ?
Po uszkodzeniu starej, zadzwoniłem na infolinię, aby ją zamknąć i zamówić nową. Wtedy pytali jaki chcę kolor.
Stron: 1 2
Przekierowanie