01-06-2017, 09:01
Cześć
Mam mały problem z RBM i promocją DIL. Postaram się opisać sprawę chronologicznie i w punktach, aby ułatwić przedstawienie sytuacji:
26.05.2017 g 20:30 - podłączam się do netu aby włączyć DIL
26.05.2017 g 20:41 - po zalogowaniu się do play24 i kliknięciu co trzeba otrzymuję kod czterocyfrowy i zatwierdzam usługę DIL
26.05.2017 g 20:43 - otrzymuję SMS z potwierdzeniem, że usługa DIL jest już włączona i przez 30 dni mam internet LTE za free!!
Myślę sobie, no to super. Modem ustawiony na "LTE only", można używać. Całą sobotę wesoło użytkowałem internetu... Do niedzielnego poranka...
28.05.2017 g 9:21 - internet nawalił, pomimo niebieskiej diody na routerze. Sprawdzam skrzynkę SMS, a tam: "Wykorzystałeś środki z pakietu MB na internet, możesz surfować z ograniczona prędkością. Aby przywrócić pełną prędkość doładuj swoje konto"
28.05.2017 g parę minut po zdarzeniu - piszę reklamację na którą otrzymuję odpowiedź we wtorek.
30.05.2017 - odpowiedź od Pana z Play: "pakiet Darmowego Internetu LTE uruchomił Pan 26-go maja o godzinie 20:41. Tego samego dnia o godzinie 20:30 rozpoczęła się sesja internetowa na Pana numerze i pobrała z Pana konta 5.57 GB danych.
Proszę zauważyć, że sesja rozpoczęła się jeszcze w momencie kiedy nie miał Pan uruchomionego pakietu Darmowego Internetu LTE.
GB z Pana konta zostały pobrane prawidłowo."
W takim wypadku stwierdziłem, że nie mogę dalej funkcjonować bez internetu i włączyłem sobie pakiet 5 PLN (o zgrozo, aplikacja mobilna przycięła się po wpisaniu kodu, podczas zatwierdzania i z konta pobrało 10PLN, a pakiet uruchomił się dwukrotnie).
Jako, że nie przekonuje mnie tłumaczenie Pana z Play, piszę kolejną reklamację - tym razem również na podwójnie aktywowany pakiet - z prośbą o zwrot 10PLN i przywrócenie pakietu danych.
31.05.2017 - otrzymuję odpowiedź od Pani z Play: "Sesja internetowa rozpoczęta przed aktywacją Darmowego Internetu LTE, pobierała MB z konta do momentu jej zakończenia, mimo aktywnego wówczas Darmowego Internetu LTE. Dopiero kolejna sesja była uruchamiana w ramach pakietu LTE"
Pani w ogóle nie ustosunkowała się do dalszej części reklamacji to napisałem jeszcze jedną.
1.06.2017 - otrzymuję ostatnią odpowiedz na reklamację: "W momencie gdy rozpoczyna się sesja internetowa, kiedy nie ma Pan uruchomionego pakietu Darmowy Internet LTE, cała sesja internetowa zostaje naliczona z pakietu danych na koncie.
Sesja rozpoczęła się 26 maja o godzinie 20:30 i zakończyła 27 maja o godzinie 20:39.
Nie mam możliwości zwrócić utraconego pakietu MB oraz kwoty 10 zł na Pana konto"
Przewertowałem regulamin DIL i nigdzie nie znalazłem zapisu o wpływie aktywnych sesji na usługę DIL. Poprosiłem Play o wskazanie w regulaminie takiego zapisu, ale oczywiście nie dostałem odpowiedzi.
Czy spotkaliście się z takim zachowaniem sieci? W jaki sposób mogę odzyskać dane pakietowe i środki za pakiety?
Z góry dzięki za pomoc
Mam mały problem z RBM i promocją DIL. Postaram się opisać sprawę chronologicznie i w punktach, aby ułatwić przedstawienie sytuacji:
26.05.2017 g 20:30 - podłączam się do netu aby włączyć DIL
26.05.2017 g 20:41 - po zalogowaniu się do play24 i kliknięciu co trzeba otrzymuję kod czterocyfrowy i zatwierdzam usługę DIL
26.05.2017 g 20:43 - otrzymuję SMS z potwierdzeniem, że usługa DIL jest już włączona i przez 30 dni mam internet LTE za free!!
Myślę sobie, no to super. Modem ustawiony na "LTE only", można używać. Całą sobotę wesoło użytkowałem internetu... Do niedzielnego poranka...
28.05.2017 g 9:21 - internet nawalił, pomimo niebieskiej diody na routerze. Sprawdzam skrzynkę SMS, a tam: "Wykorzystałeś środki z pakietu MB na internet, możesz surfować z ograniczona prędkością. Aby przywrócić pełną prędkość doładuj swoje konto"
28.05.2017 g parę minut po zdarzeniu - piszę reklamację na którą otrzymuję odpowiedź we wtorek.
30.05.2017 - odpowiedź od Pana z Play: "pakiet Darmowego Internetu LTE uruchomił Pan 26-go maja o godzinie 20:41. Tego samego dnia o godzinie 20:30 rozpoczęła się sesja internetowa na Pana numerze i pobrała z Pana konta 5.57 GB danych.
Proszę zauważyć, że sesja rozpoczęła się jeszcze w momencie kiedy nie miał Pan uruchomionego pakietu Darmowego Internetu LTE.
GB z Pana konta zostały pobrane prawidłowo."
W takim wypadku stwierdziłem, że nie mogę dalej funkcjonować bez internetu i włączyłem sobie pakiet 5 PLN (o zgrozo, aplikacja mobilna przycięła się po wpisaniu kodu, podczas zatwierdzania i z konta pobrało 10PLN, a pakiet uruchomił się dwukrotnie).
Jako, że nie przekonuje mnie tłumaczenie Pana z Play, piszę kolejną reklamację - tym razem również na podwójnie aktywowany pakiet - z prośbą o zwrot 10PLN i przywrócenie pakietu danych.
31.05.2017 - otrzymuję odpowiedź od Pani z Play: "Sesja internetowa rozpoczęta przed aktywacją Darmowego Internetu LTE, pobierała MB z konta do momentu jej zakończenia, mimo aktywnego wówczas Darmowego Internetu LTE. Dopiero kolejna sesja była uruchamiana w ramach pakietu LTE"
Pani w ogóle nie ustosunkowała się do dalszej części reklamacji to napisałem jeszcze jedną.
1.06.2017 - otrzymuję ostatnią odpowiedz na reklamację: "W momencie gdy rozpoczyna się sesja internetowa, kiedy nie ma Pan uruchomionego pakietu Darmowy Internet LTE, cała sesja internetowa zostaje naliczona z pakietu danych na koncie.
Sesja rozpoczęła się 26 maja o godzinie 20:30 i zakończyła 27 maja o godzinie 20:39.
Nie mam możliwości zwrócić utraconego pakietu MB oraz kwoty 10 zł na Pana konto"
Przewertowałem regulamin DIL i nigdzie nie znalazłem zapisu o wpływie aktywnych sesji na usługę DIL. Poprosiłem Play o wskazanie w regulaminie takiego zapisu, ale oczywiście nie dostałem odpowiedzi.
Czy spotkaliście się z takim zachowaniem sieci? W jaki sposób mogę odzyskać dane pakietowe i środki za pakiety?
Z góry dzięki za pomoc