Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Problemy z połączeniem do Play
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry wszystkim Forumowiczom.
Jestem początkującym a właściwie chętnym do korzystania z Aero-2.
Czas oczekiwania na kartę SIMM postanowiłem sobie skrócić montując w modemie Huawei E3131s-2 kartę Play.
Po zainstalowaniu nie miałem połączenia ale - to tylko dlatego , że w ustawieniach domyślnym dostawcą był Aero-2. Po zmianie operatora modem ruszył.

Nie używałem go ze dwa tygodnie i wczoraj uruchomiłem , ale na innym laptopie.
I nic... łączy i zrywa i tak bez przerwy.
Może ktoś już przerabiał problem i pomoże rozwiązać ?

Załączam zrzuty ekranów mojej konfiguracji.

[Obrazek: Mobile1.jpg]
[Obrazek: Mobile2.jpg][Obrazek: Mobile3.jpg][Obrazek: Mobile4.jpg]

Co mam nie tak?
A czy ten starter nie był ważny tylko dwa tygodnie? Nie pamiętam ale te 1gb chyba są na 2 tygodnie ważne lub do wyczerpania 1gb

Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Wielkości transferu nie wykorzystałem. Co do czasu - pojęcia nie mam. Zielony jestem a kartę mi kolega kupował. Nawet nie wiem czy mogę ją w jakiś sposób doładować, co chętnie bym zrobił aby sprawdzić , bowiem internet jest mi do pracy potrzebny.
Play Online na Kartę (także w wersji All Inclusive) ma 1GB danych ważne 2 tygodnie od chwili pierwszego uruchomienia, po czym starter przestaje działać.
Potem można go doładowywać - w starym POnK było 30 PLN za 2 GB ważne 28 dni i 50 PLN za 4 GB ważne 56 dni. szczegóły POnK AI nie pamiętam, ale jakoś podobnie.
Wszystkie te informacje masz na opakowaniu startera, a numer telefonu (niezbędny do doładowania) masz na ramce karty SIM.
Dziękuję za pomoc. Wszystko to prawda. Doczytałem i doładowałem. Smile
Przekierowanie