13-03-2017, 00:18
0. należałoby sprawdzić co się dzieje (otrzymujemy komunikat o nieprawidłowym haśle)
proponuję do tego użyć standardowej procedury odzyskiwania hasła - jeśli w jej wyniku zobaczymy "Podany przez Ciebie e-mail lub numer telefonu nie istnieje w bazie." to jest to oznaka "zniknięcia konta"
1. podstawowa możliwość to reklamacja - dzwonimy do BOK (*500)
2. rozwiązanie alternatywne dla tych którym nie chce się walczyć z armią niekompetentnych konsultantów - zakładamy nowe konto do którego przypisujemy kolejne numery, wada jest taka, że w ten sposób tracimy niektóre ustawienia (np. książkę telefoniczną używaną w statystykach) dane systemu bilingowego pozostają nienaruszone, więc nie ma obaw (włączone pakiety pozostaną włączone)
sugeruję jednak użyć tych samych danych do tworzenia konta (e-mail i numer telefonu, hasło) na wypadek gdyby ktoś w Playu wpadł na pomysł przywrócenia backupu
3. w przypadku problemów z przypisaniem kolejnych numerów do konta w normalny sposób (gdy są tylko na liście dodawania numerów, ale nie ma ich już po dodaniu w menu wyboru numerów) należy je usunąć z listy dodawania, oraz mając na koncie tylko numer główny (na który będziemy otrzymywać SMSy z hasłami) należy dodatkowe numery przypisać w aplikacji mobilnej - to akurat działa "bez mydła"
proponuję do tego użyć standardowej procedury odzyskiwania hasła - jeśli w jej wyniku zobaczymy "Podany przez Ciebie e-mail lub numer telefonu nie istnieje w bazie." to jest to oznaka "zniknięcia konta"
1. podstawowa możliwość to reklamacja - dzwonimy do BOK (*500)
2. rozwiązanie alternatywne dla tych którym nie chce się walczyć z armią niekompetentnych konsultantów - zakładamy nowe konto do którego przypisujemy kolejne numery, wada jest taka, że w ten sposób tracimy niektóre ustawienia (np. książkę telefoniczną używaną w statystykach) dane systemu bilingowego pozostają nienaruszone, więc nie ma obaw (włączone pakiety pozostaną włączone)
sugeruję jednak użyć tych samych danych do tworzenia konta (e-mail i numer telefonu, hasło) na wypadek gdyby ktoś w Playu wpadł na pomysł przywrócenia backupu
3. w przypadku problemów z przypisaniem kolejnych numerów do konta w normalny sposób (gdy są tylko na liście dodawania numerów, ale nie ma ich już po dodaniu w menu wyboru numerów) należy je usunąć z listy dodawania, oraz mając na koncie tylko numer główny (na który będziemy otrzymywać SMSy z hasłami) należy dodatkowe numery przypisać w aplikacji mobilnej - to akurat działa "bez mydła"