Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Zniknęło konto play24 co robić?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
0. należałoby sprawdzić co się dzieje (otrzymujemy komunikat o nieprawidłowym haśle)
proponuję do tego użyć standardowej procedury odzyskiwania hasła - jeśli w jej wyniku zobaczymy "Podany przez Ciebie e-mail lub numer telefonu nie istnieje w bazie." to jest to oznaka "zniknięcia konta"

1. podstawowa możliwość to reklamacja - dzwonimy do BOK (*500)

2. rozwiązanie alternatywne dla tych którym nie chce się walczyć z armią niekompetentnych konsultantów - zakładamy nowe konto do którego przypisujemy kolejne numery, wada jest taka, że w ten sposób tracimy niektóre ustawienia (np. książkę telefoniczną używaną w statystykach) dane systemu bilingowego pozostają nienaruszone, więc nie ma obaw (włączone pakiety pozostaną włączone)

sugeruję jednak użyć tych samych danych do tworzenia konta (e-mail i numer telefonu, hasło) na wypadek gdyby ktoś w Playu wpadł na pomysł przywrócenia backupu

3. w przypadku problemów z przypisaniem kolejnych numerów do konta w normalny sposób (gdy są tylko na liście dodawania numerów, ale nie ma ich już po dodaniu w menu wyboru numerów) należy je usunąć z listy dodawania, oraz mając na koncie tylko numer główny (na który będziemy otrzymywać SMSy z hasłami) należy dodatkowe numery przypisać w aplikacji mobilnej - to akurat działa "bez mydła"
Znikanie kont jest związane z wymogiem rejestracji - miałem podobnie, ale akurat konto administracyjne związane z głównym numerem nie zniknęło (był zarejestrowany numer dawno temu).
to właśnie zniknęło konto, powiązane z numerem, który rejestrowałem w pierwszych dniach, gdy tylko to było możliwe
Mi zniknęło konto rejestrowane (i takie nierejestrowane też) po czerwcu zeszłego roku, ale konto, które rejestrowałem kilka lat temu - trzyma się twardo.
nic nie tłumaczy operatora - taka sytuacja nie ma prawa zaistnieć…
a tymczasem widzę, że nie jestem jedyny, a wręcz problem wygląda na występujący dość powszechnie
Też tak miałem (zniknęło subkonto), założyłem nowe na te same dane, i reklamowałem. Play udaje że nic się nie stało. "Założył pan konto w lutym".
A że wcześniej konto było przez rok i nie ma po nim śladu, to ich nie obchodzi. Jak rozmowa z pięciolatkiem. Nic ważnego nie straciłem, ale to jest materiał na awanturę.
Przekierowanie