Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: E3131, problem z połączeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam modem Huawei E3131-s2, lecz nie mogę połączyć się z siecią (Orange i Aero2). Klikam connect, chwilę pomyśli i wyskakuje "Disconnected". Pomyślałem że wgram nowy firmeware (chyba dashboard się to profesjonalniej nazywa).

Wgrałem E3131Update_22.157.57.03.17 lecz problem nadal występuje.

Dane z DC-Unlocker przed wgraniem aktualizacji.

Interface : 192.168.1.1
Found modem : E3131
Model : Huawei E3131
IMEI : *******************
Serial NR. : *****************
Firmware : 22.157.39.00.105
Hardware ver. : CH2E303SM
Web UI version : 11.010.12.03.105
SIM Lock status : unlocked
Wrong codes entered : 0 (unlock attempts left : 10)


Ktoś ma jakieś propozycje co zrobić aby to naprawić ?
a stworzyłeś jakiś profil połączenia?

czy samochód, który nie odpala zawsze się naprawia przez wymianę silnika?
czasem wystarczy zatankować…
(27-12-2016 23:18)szopen napisał(a): [ -> ]a stworzyłeś jakiś profil połączenia?

czy samochód, który nie odpala zawsze się naprawia przez wymianę silnika?
czasem wystarczy zatankować…

Niestety nie mogę dodać ręcznie żadnego APN, wyskakuje komunikat "Failed".
Lecz od zawsze (ponad 2 lata) modem działał na "braku ustawień", zapewne skądś pobierał je automatycznie.
owszem, niektórzy operatorzy zezwalają na połączenia z błędnym profilem połączenia (stosują wtedy domyślny APN w danej sieci),

w normalnej sytuacji modem ma prekonfigurowaną bazę operatorów i gotowych profili, dla Orange zapewne taki profil stworzony fabrycznie istnieje, ale w Aero2 nie da się tak uzyskać połączenia

metody naprawy są choćby w tych wątkach:
http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e313...yc-profilu
http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e313...polaczenia
czyli można wgrać webUI kompatybilne z twoim modemem (jeśli wgrasz coś niekompatybilnego, to uwalisz sprzęt)
i posiadające odblokowaną opcje resetu do ustawień fabrycznych
Udało się! Modem ożył! Dziękuję z całego serca za pomoc!
[attachment=2243]
mod comment jd: usunąłem zbędny cytat
Gratulacje.
Ja tylko wyjaśnię twój problem: to dość często występująca awaria w HiLinkach E3131: po wielu uruchomieniach pojawia się prawdopodobnie uszkodzenie pamięci flash, w której zapisywane są ustawienia i niemożliwe staje się dodanie nowego lub zmiana profili z APNami.
Zmiana WebUI na inny czasem rozwiązuje problem, podobnie jak przejście do trybu tradycyjnego.
Przekierowanie