Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Czy to kwestia zasięgu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przez dłuższy czas nie używałem Aero2 aż tu kilka tygodni temu znowu włożyłem modem E3131 s2 (Play) do kompa z Win7 i jest problem. TNI w ogóle nie może się połączyć albo co chwila się rozłącza. Jak spróbowałem Play Online to wyświetlił mi się komunikat "Zarejestruj się w sieci przed próbą połączenia".
Dodam, że dawniej połączenie zwykle utrzymywało się przez całą godzinę. Przedłużacz sygnału niewiele pomaga.
Może spróbować coś pozmieniać w konfiguracji TNI?
Robinson74 napisał(a):"Zarejestruj się w sieci przed próbą połączenia".
świadczy o braku zasięgu lub kłopotach z kartą SIM (brak rejestracji w sieci)

nie wiemy co masz ustawione, ale generalnie zależnie od miejsca czasem pomaga wymuszenie WCDMA900 lub WCDMA2100 o ile chodzi o problem z zasięgiem lub przełączaniem między stacjami bazowymi

możliwe że konfiguracja sieci w twojej okolicy została zmieniona lub jest lokalna awaria - to możesz zweryfikować próbując skorzystać w geograficznie zupełnie innym miejscu

jeśli przyczyną jest wadliwa karta SIM to pomoże tylko jej wymiana
Przekierowanie