07-08-2016, 08:33
Czy u was też występuje jakiś bliżej nieokreślony problem z internetem RBM/PLAY? Chodzi generalnie o to, że niby łączy się tak jak do tej pory. W logu mam:
Z tym, że połączenia nie ma. Nie mogę nawet pingnąć bramy.
Taki stan rzeczy pojawił się wczoraj wieczorem, chyba około 21 i utrzymuje się do teraz. Czy to tylko ja tak mam, czy to jakaś ogólnopolska awaria?
Chyba sobie poradziłem z tym w końcu.
Niby na routerze nie było połączenia ale po przepięciu modemu pod laptopa, połączenie się pojawiło. Ponownie wpiąłem modem na router ale połączenia dalej tam nie było. W końcu zresetowałem router i połączenie wróciło. Dziwna sprawa.
Kod:
Aug 7 08:05:35 router : netifd: lte_4 (30377): Sending discover...
Aug 7 08:05:35 router : netifd: lte_4 (30377): Sending select for 10.140.241.182...
Aug 7 08:05:35 router : netifd: lte_4 (30377): Lease of 10.140.241.182 obtained, lease time 518400
Z tym, że połączenia nie ma. Nie mogę nawet pingnąć bramy.
Taki stan rzeczy pojawił się wczoraj wieczorem, chyba około 21 i utrzymuje się do teraz. Czy to tylko ja tak mam, czy to jakaś ogólnopolska awaria?
Chyba sobie poradziłem z tym w końcu.
Niby na routerze nie było połączenia ale po przepięciu modemu pod laptopa, połączenie się pojawiło. Ponownie wpiąłem modem na router ale połączenia dalej tam nie było. W końcu zresetowałem router i połączenie wróciło. Dziwna sprawa.