02-08-2016, 13:21
Witam,
Posiadam kartę Aero2 od kwietnia b.r. i przychodzę z dosyć nietypowym problemem.
Przez około 3 miesiące wszystko było okej i śmigało ładnie, ale na przełomie czerwca/lipca mój tablet Lenovo Yoga 2 przestał "widzieć kartę". Tak nagle i bez powodu. Próbowałem konfigurować na nowo, resetować ustawienia systemowe itd i zero rezultatu. Włożyłem do tableta karty sieci PLUS i bodajże PLAY i wszystko z nimi działa w porządku. Natomiast kiedy próbowałem włożyć kartę Aero do innych urządzeń tj. Samsung Galaxy Note 3 oraz Samsung Galaxy S5 wyświetliła się niespodzianka... Telefony widzą kartę (zasięg jest widoczny) jednak po skonfigurowaniu nie można połączyć się z Internetem, wszelkie próby wejścia na stronę Captcha nic nie dają.
Wysłałem kartę do sprawdzenia przez Aero2 - dostałem telefon, że z kartą wszystko jest ok i mam szukać problemu na własną rękę...
Męczę się z tym już miesiąc... Jakikolwiek pomysł? Pomocy.
Posiadam kartę Aero2 od kwietnia b.r. i przychodzę z dosyć nietypowym problemem.
Przez około 3 miesiące wszystko było okej i śmigało ładnie, ale na przełomie czerwca/lipca mój tablet Lenovo Yoga 2 przestał "widzieć kartę". Tak nagle i bez powodu. Próbowałem konfigurować na nowo, resetować ustawienia systemowe itd i zero rezultatu. Włożyłem do tableta karty sieci PLUS i bodajże PLAY i wszystko z nimi działa w porządku. Natomiast kiedy próbowałem włożyć kartę Aero do innych urządzeń tj. Samsung Galaxy Note 3 oraz Samsung Galaxy S5 wyświetliła się niespodzianka... Telefony widzą kartę (zasięg jest widoczny) jednak po skonfigurowaniu nie można połączyć się z Internetem, wszelkie próby wejścia na stronę Captcha nic nie dają.
Wysłałem kartę do sprawdzenia przez Aero2 - dostałem telefon, że z kartą wszystko jest ok i mam szukać problemu na własną rękę...
Męczę się z tym już miesiąc... Jakikolwiek pomysł? Pomocy.