Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Problem z Aero2 po 3 miesiącach
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,
Posiadam kartę Aero2 od kwietnia b.r. i przychodzę z dosyć nietypowym problemem.
Przez około 3 miesiące wszystko było okej i śmigało ładnie, ale na przełomie czerwca/lipca mój tablet Lenovo Yoga 2 przestał "widzieć kartę". Tak nagle i bez powodu. Próbowałem konfigurować na nowo, resetować ustawienia systemowe itd i zero rezultatu. Włożyłem do tableta karty sieci PLUS i bodajże PLAY i wszystko z nimi działa w porządku. Natomiast kiedy próbowałem włożyć kartę Aero do innych urządzeń tj. Samsung Galaxy Note 3 oraz Samsung Galaxy S5 wyświetliła się niespodzianka... Telefony widzą kartę (zasięg jest widoczny) jednak po skonfigurowaniu nie można połączyć się z Internetem, wszelkie próby wejścia na stronę Captcha nic nie dają.
Wysłałem kartę do sprawdzenia przez Aero2 - dostałem telefon, że z kartą wszystko jest ok i mam szukać problemu na własną rękę...

Męczę się z tym już miesiąc... Jakikolwiek pomysł? Pomocy.
Skoro łapie zasięg, to:
1) Kwestia konfiguracji - patrz niżej.
2) Coś nie tak ze stacją bazową do której się łączy - spróbuj w innej lokalizacji, najlepiej odpowiednio oddalonej od miejsca, gdzie użytkujesz/testujesz teraz (mapa 1; mapa 2; mapa 3; mapa 4).

Tak na wszelki wypadek, należy odpowiednio skonfigurować połączenie, zgodnie z paragrafem IV artykułu.
Najważniejsze:
Numer telefonu: *99#
Nazwa użytkownika: "pusto"
Hasło: "pusto"
Nazwa połączenia: Aero2
Punkt dostępowy/APN: darmowy
Roaming: włączony
Ałć! Jestem czasami głupi - przez miesiąc nie wpadłem na to, aby oprócz Danych Komórkowych włączyć Roaming >.<

Dzięki wielkie. Pozostaje jednak kwestia tego tabletu, który nie widzi karty - tylko tej jednej. Jakiś pomysł o co może tutaj chodzić?
Jakiś mechaniczny problem z połączeniem - np. źle włożona karta SIM.
Wiele razy próbowałem włożyć kartę, więc to raczej można odrzucić. Zwłaszcza, że inne karty działają za każdym razem, tylko ta jedna nie.
Z tabletem obstawiałbym jakąś aktualizację...
Bardzo prawdopodobne, że trzeba usunąć aktualnie skonfigurowane połączenie, ponownie uruchomić urządzenie i skonfigurować na nowo.
Przy kolejnej próbie włożenia innej karty Sim okazało się już innych także nie czyta. Może coś uszkodziłem przez te ciągłe wkładanie karty... Pozostaje mi serwis. Dzięki wszystkim za pomoc
A czy system widzi wszystkie komponenty sprzętowe poprawnie?
Komputer > PPM > Zarządzaj > Menadżer urządzeń i wszystko w porządku, znaczy nie ma niczego wyłączonego lub z wykrzyknikiem?
Cały czas mówimy o tablecie na androidzie, prawda? Tongue
a gdzieś była tu mowa, że chodzi o androida?

prawdopodobnie uszkodziłeś gniazdo SIM
Stron: 1 2
Przekierowanie