Mam nadzieje że bateria od tego trybu nie padnie szybciej z tymi wymuszanymi ładowaniami. Fakt że nie dostanie się jej tak jak u innych że na 100% mogła ciągle się ładować. Tu tego efektu nie ma ale te ładowania rozładowywania do 55% to chyba cykle ładowania baterii nabija.
Czy z tymi pomiarami z 2,4 i 5 GHz coś jest nie tak? Znajomi twierdzą że za duże spadki jak na takie małe odległości .
Jeśli mogę na nie się powołać to bym oddał router na gwarancję jutro do jakiegoś salony Play .
Od 2 albo 3 dni pisania z konsultantem Netgear niczego się nie dowiedziałem tylko to ,że raczej mam do Play oddać bo oni sami nie wiedzą czy mogą bezpośrednio z dystrybucji Play przyjąć do naprawy..
Dziwna polityka Netgeara ...Na stronie Play opis że gwarancję można realizować przez Play lub prosto do producenta. Jednak producent się wypiera czy z Play może przyjąć bezpośrednio.
Jakoś np. z Sony nie ma takiego problemu czy w salonie czy prosto do serwisu.Byle był na gwarancji sprzęt.
W netgarze mimo dosłania dowodu zakupy itp od kiedy gwarancja leci . Nawet nie chcą zapoznać się z usterką bo jeśli kupiło się w Play to wszelkie reklamacje do Play ,pomoc techniczną też Play ma do routera dać itp. Oni tylko mogą do rzeczy z wolnego rynku a bardziej chyba sprzedanych przez siebie... Nawet pewnie kupione z X-komu czy z Morele to by kierowali do sprzedawcy.
Dziwnę zagranie producenta wypiera się pomocy do własnego sprzętu.Muszą się skonsultować czy mogą pomóc mimo przedstawienia dowodu zakupy: nawet w pomocy technicznej. Nie wiem po ilu dniach decyzja zostanie podjęta że jednak do nich bezpośrednio mogę wysłać sprzęt. U producenta szybciej reklamację lecą. Zanim dostanę decyzje Netgear o wysyłce sprzętu szybciej oddam przez Play..
Jeśli sprzęt będę oddawał na błędy RX/TX zasięgowe koniecznie muszę oddać z baterią i ładowarką?Przynajmniej z telefonami było tak że jak usterka tego nie dotyczy to nie trzeba było wysyłać. Tak to będę miał pewność że po powrocie z serwisu mam swoją baterię bo zostanie w domu
To zostanie mi tylko zgłoszenie reklamacji do Play.
Netgear odpisał że nie honoruje routerów pochodzących od Play,tzn jedynie z wolnego rynku,gdyż wartość paragonów Play jest za mała jak za taki sprzęt i Play nie jest ich oficjalnym dystrybutorem. Tak że można wykreślić że strony Play oddawanie prosto do producenta ,bo zostanie się olanym
. Nie ma
jak wymiganie się producenta od swoich produktów. Z pomocy technicznej też nie można skorzystać gdyż przysługuje ona tylko osoba ,które kupiły prosto od Netgeara sprzęt. To Play ma niby samo świadczyć pomoc techniczną .
Jakoś inni producenci np Sony nie robili problemu czy sprzęt oddało się do salonu czy prosto do serwisu producenta.