Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
http://jackiewiczowie.blogspot.com/2014/...e.html?m=1
według tego blogu nie jest tak źle z moim sygnałem obecnie Smile
Czy przy samym albo blisko routera jeśli nie ma przeszkód ani nic nie powinienem na wifi mieć wszystkich kresek?Na Huawei tak miałem
[Obrazek: 1604fd0f76250d39med.png]
w/w blog jest dobrym źródłem informacji

"kreski" nie są wiarygodną miarą (tak wiem goły windows nie pokazuje rzeczywistych wskazań w dBm), ale w bezpośredniej bliskości (tj. do kilku metrów w otwartej przestrzeni tj. bez żadnych przeszkód) powinieneś mieć maksimum, jeśli jest inaczej sprawdź pracę WiFi na innym kanale

PS wrzucaj screenshoty w swoich postach jako załączniki (zrób to też w starych postach)
Po wgraniu whitle listy karta Intel 7260AC działa Smile tylko nie wiem czy stery mam złe czy jedzie na wcześniejszych sterach z karty bo nie widzę do wyboru AC



A drugim problem to taki że w windows 10 nie działał mi bluetooth .A teraz mam ich aż parę nagle w systemie nie wiem czy dobry wyłączyłem . Mimo że w systemie wyłączyłem a drugi niby steruje z pozycji panelu sterowania włącz wyłącz to i tak cały czas pali się światełko od BT nie ważne czy mam wyłączone czy włączone w zarządzaj urządzeniami BT
no ja bym pobrał stery intela dla tej karty
http://www.intel.com/content/www/us/en/s...-7260.html

a co do BT to coś mi świta że jakieś aktualizacje windowsa (stosunkowo niedawne) mogą powodować problem z BT intela
Ktoś mi polecił postawienie sieci lokalnej domowej i sprawdzenie jak wtedy te wifi na 5 GHz będzie się zachowywało .Niby na obu kompach wifi z AC chociaż AC w stacjonarce widać i jest do wyboru. W lapku miało być w tej sieciówkę ale nie wiem czy przez stery czy co nie widzę opcji wybrania AC. Transfer pliku ponad 600 MB średni od 12 do 14 MB/S leciało.Tak jak na dwa kompy przesyłające między sobą dane po lokalu to nie wiem czy nie za mały wynik.Szukam czym jeszcze mogę sprawdzić czy sygnał co wychodzi z routera nie jest za słaby albo słabo wzmocniony.Wszystko w Netgarze mam ustawione na dużą moc sygnału i dalekie odległości.
Tak że nie wiem czy te 5 Ghz u mnie tam kiepsko chodzi czy coś źle mam skonfigurowane.
wynegocjowaną prędkość połączenia przecież widać (stan we właściwościach linku WIFi)
voodoo napisał(a):Transfer pliku ponad 600 MB średni od 12 do 14 MB/S leciało.
czyli zaokrąglając osiągnąłeś rzeczywiste jakieś 150Mbps biorąc pod uwagę narzut na korekcję błędów i mało skuteczne kodowanie z powodu np. zakłóceń - to jest link na poziomie góra 300Mbps w warstwie fizycznej

edit
nie no sorry poprawka piszesz że 2 komputery przesyłają przez 1 accesspointa to mnożymy przez 4 ;D a nie przez 2

zrób ten test inaczej - jeden komputer podepnij kablowo (musi być gigabit!) do routera a drugi przez WiFi tylko tak sprawdzisz maksymalną przepustowość sieci

edit2 zapomniałem jaki jest temat wątku Tongue - masz jakiś inny router z ac?
Taki test to bym tym zrobił Smile
http://www.netgear.com/home/products/mob...ar_organic

Jednak ciężko z dostępnością tego poza Australia ;/ . W USA,UK,czy EU nie widziałem tego..
Tak, też bym kupił DC112A, który przerabia AC810u na router stacjonarny. Ale taki sam problem był z poprzednikiem dla AirCard 762s, który mam do dzisiaj - nie udało mi si wtedy i też był dostępny chyba tylko w Australii. No i za takie pieniądze (290 AUD, czyli około 800-900 PLN), czyli tyle, ile kosztuje u nas sam router - to trochę nie ma sensu.
A z tego że brakuje mi na pełnym sygnale kreski to wina chyba samego routera.Skontaktowałem się z Netgarem i muszę jak coś oddać sprzęt do Play.

Jeżeli urządzenie dostał Pan od dostawcy internetowego podczas podpisywania umowy, to wtedy Pana dostawca jest odpowiedzialny za udzielenie wsparcia i ew. wymiany.


Trochę słabo Smile że nie można prosto do nich. A w Play można reklamacje online składać? Czy najszybciej będzie w punkcie? Jako że nawet miesiąca nie ma router złożę na NTZU Smile to na nowy powinny wymienić Smile jak usterka się potwierdzi. No bo coś jest nie ta z tą siłą wifi.
Może ktoś w swoim Ac810s sprawdzić czy przy bliskiej odległości będzie miał wszystkie kreski zasięgi na wifi w lapku Ewentualnie nie wiem jakimi testami udowodnić że coś nie tak jest z tym moim routerem.W bliskiej odległości. Do reklamacji jakieś pomiary wykresy bym dorzucił. Na komórce mam Wifi analyzer i wifi manager programy.
Czy olać to i nie wysyłać router?

lapek
[Obrazek: 5645751704.png]
komórka
[Obrazek: 2222123545.png]
"jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz"

niestety jak rozumiem masz zmodyfikowanego laptopa, więc nie wiem czy to nie wina jego anten

wyłączyłeś 2,4GHz? (no nie wiem co ten hotspot potrafi)

test na laptopie powinien wykazać między -40dBm a -60dBm jakieś 2m od routera w otoczeniu bez przeszkód i radykalnych zakłóceń
http://forum.jdtech.pl/Watek-inssider-pr...zenia-wifi

na wykresie na obrazku świetnie widać jaki wpływ na 5GHz mają przeszkody
tu akurat wlazłem między router, a laptopa - sytuacja na początku wykresu, gdy sygnał spadł poniżej -70dBm
oczywiście przykład jest wykonany z użyciem innego sprzętu
Pamiętaj, że 810tka ma możliwość ustalania siły WiFi - i to trzystopniowo. Ja ustawiłem sobie najniższą siłę sygnału. No i oczywiście pamiętaj, że na 5 GHz zasięg jest zawsze mniejszy, niż na 2,4.
Prędkości rozsądne uzyskasz tylko w trybie AC - także w telefonie. Ale też - tylko wtedy, jak urządzenia mają mniej więcej lubiące się chipsety, ale to też już pisałem.
Siłę mam najwyższą. Dziś może testy z tym 2,4 zrobię. Jedynie co mnie zastanawia czemu czy na laptopie a nawet laptopach jak zbliżę ile się da ,czy router pod sama stacjonarką położę to zawsze tej jednej kreski brakuje.Wczoraj jakimiś programami jak mierzyłem siłę sygnały to 100% na komórce miałem tylko tak że prawie komórka leżała na routerze to 100 zobaczyłem .Tak więc nie wiem czy zmniejszyć siłę sygnały na routerze wtedy wskoczy mi na wszystkie kreski jakość .Czy mam coś nie tak z antenami wewnętrznymi lub modułem wifi w routerze.
Mierz aplikacją jakąś - typu WiFi Monitor, a nie wskazaniami bliżejnieokreślonychkresek.
Znalazłem program od producenta Wink
///mod (szopen) pozwoliłem sobie podmienić link na "fabryczny":
http://www.netgear.pl/home/discover/apps...ar_organic
http://www.dobreprogramy.pl/NETGEAR-genie,Program,Windows,35517.html

Screeny pomiary ich programem :



Jak jeszcze jakieś testy zrobić dostępne z poziomu tego programu to mogę zrobić

Przesyłając pliki między kompami z wykorzystaniem tej opcji w Netgear genie:
plik między lapkiem a małym kompem średnio 2MB/sec skoki były czasami do 6 a nawet 8.Jednak tylko chwilowe

Przesyłać ten sam plik z małego kompa na lapek: średnia prędkość koło 4,8MB/sec.

Dorzuciłem screeny z programu na androida wifi network analyzer : komórka przy samym routerze i przy biurku :
No to jeszcze pomiar na 2,4 GHz i wystarczą nam liczby - zrzuty ekranu nie są aż tak potrzebne.
No i jak wolę używać aplikacji powiedzmy "generycznych" takich, jak WiFi Monitor, a nie jakiś brandów. A już na pewno polecanie pośredników ściągania plików, takich jak dobreprogramy to po prostu masakra Smile
Pomiary 2,4.



Jest sens z tymi pomiarami złożyć reklamacje? Czy NFF dostane SmileBig Grin i tak ma być.
Mam problem z ładowaniem tego routera w samochodzie.
Żadna ładowarka nie działa.
Macie taki sam problem?
żadna ładowarka czy po prostu nie masz o odpowiedniej obciążalności?
A bateria spadła poniżej 55%?
Ładowanie w tym modelu występuję poniżej pewnego progu,jeśli go nie przekroczysz to ci nie ładuje. Tzn jeśli masz np nie wiem 70 czy tam 80
% baterii to mimo podłączenia do ładowarki nie zobaczysz pioruna Smile. Dopiero jak spadnie koło 65 albo 55% następuję ponownie ładowanie do 100%. Ma to na celu ochronić baterie przy trzymaniu routera na kablu.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie