Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: LTE Play problem: TP-Link TL-WR1043ND v2 + Huawei e3372 + Natec HUB USB 3.0
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

przez ostatnie 3-4 tygodnie mam problem z internetem, a mianowicie DOWNLOAD spadł z 25-30 MB/s na maksymalnie ~1 MB/s. UPLOAD w dalszym ciągu jest 10-15 MB/s. Nic się nie zmieniło jeśli chodzi o architekturę itp. Dzwoniłem do Playa (abonament na internet LTE) w tej sprawie i resetowali ustawienia karty SIM, sprawdzali odbiorniki w mojej miejscowości i mówią, że wszystko jest ok. Zasięg mam 3-4 kreski na 5 LTE. Na samym modemie wpiętym w laptopa mam około 2-3 MB/s DOWNLOAD; lecz tak czy siak jest to grubo poniżej tego co było. W logach routera (1.6.2.2 Gargoyle) nic takiego nie znalazłem jedynie:

Kod:
Jun  9 12:39:56 TP-Link TL-WR1043ND v2 daemon.warn dnsmasq[9653]: possible DNS-rebind attack detected: pl1-ssa.sensic.net

Ustawienia routera:

[Obrazek: 96f26398266d5ea7med.png]

Nie mam pojęcia co może być problemem, próbowałem zmieniać DNSy, restartować wszystko itd., nic nie przynosi pożądanych rezultatów. Może jest to spowodowane jakąś awarią modemu? Proszę o pomoc.
1. (najlepiej) pożycz na testy kartę SIM innego operatora (a najlepiej wszystykich, których masz w zasięgu)
lub
2. (gorzej) zabierz laptopa z modemem na dalszą wycieczkę (nie umiem powiedzieć czy to ma być 30km czy 100km, ale tak abyś trafił w inny segment sieci operatora)

nie sądzisz chyba, że na infolinii ktoś opowie historyjkę: "przy budowie autostrady nasze światłowody zostały przekopane, a radiolinia trzeszczy w szwach z przepełnienia", masz dostęp do netu? - masz, umowa przecież nie gwarantuje prędkości minimalnej (choć warto zrobić mały eksperyment - przełącz się na 3G to czasem pomaga gdy LTE całkiem klęka)
Przekierowanie