10-04-2016, 12:04
Jestem posiadaczem dwóch modemów zakupionych w sklepie jdtech. Pierwszy to E3131 drugi to E3372. Drugi kupiłem kilka tygodni temu ponieważ miałem podpisać umowę z operatorem na internet z LTE. Do podpisanie umowy nie doszło i nie dojdzie w najbliższym czasie. Pisze o tym dlatego że wykorzystuje drugi modem z kartą od Areo do łączenia z internetem. Przed pierwszym podłączeniem modemu odinstalowałem Mobile Partner i zrestartowałem komputer. Włożyłem nowy modem który się samoczynnie zainstalował i połączył ze stroną 192.168.8.1 . Mogłem już korzystać z internetu. I tak było może z tydzień. W między czasie może raz albo dwa zdarzało mu się że nie widział żadnej strony nawet strony zarządzania modemem. A teraz jest tak że za każdym razem jak otwieram jakąkolwiek stronę automatycznie wskakuje strona modemu. Kilka razy pomagało wyjęcie i ponowne włożenie do gniazda USB. Teraz nawet wyjęcie i ponowne włożenie karty Sim nie pomaga. W modemie miga na niebiesko dioda. Ten problem zdarzył się podczas normalnego korzystania z internetu.Proszę o poradę co robić. Czy to oznacza trwałe uszkodzenie modemu. Czy da to się jakoś naprawić. Dopisze jeszcze że karta Sim działa bez problemu z pierwszym modemem to jest E3131. Proszę o pomoc.