Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Router pod modem Huawei E3372
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak jak w temacie,wiem że kilka podobnych się na tym forum przewinęło,ale w tych sprawach jestem kompletnie zielony i nawet nie potrafię rozpoznać czy modem jest w wersji hilink czy nie.
Modem kupiłem z tego sklepu http://grupagsm.pl/modemy/2654-modem-usb...ebica.html
Jaki byłby najlepszy router (obsługujący prędkości lte) do ok 200zł ?
Z góry dziękuję za pomoc Smile
z opisu spod linka nie wynika nic konkretnego, ale TY masz ten sprzęt w ręce więc możesz sprawdzić czy HiLink czy nie

jakkolwiek moje typy co do routera są tam:
http://forum.jdtech.pl/Watek-stary-route...1#pid35581

przy okazji wspomniany jest Dovado 3GN - wiele HiLinków z nim działa, ale ja gwarancji nie dam, że twój także (więc ryzyko jest twoje. ale pochwalić się możesz)

co do limitowania wydajności to stare modele routerów mogą ograniczać wydajność do ~30Mbps (spodziewam się tego po 3GN, jest potwierdzone dla TL-WR3x20v1, x=2 lub 4) czy 70-80Mbps (Dovado Tiny)

jednak uzyskanie wyników w LTE na poziomie 30Mbps lub wyższym w wielu lokalizacjach graniczy z cudem, tu również wszystko w twoich rękach - testy prędkości prsy modemie bezpośrednio podpiętym do komputera, a później do routera (przy komputerze podpiętym kablowo, bo większośc sobie nie zdaje sprawy z faktu, że WiFi samo w sobie jest technologicznym ograniczeniem prędkości, bo prędkość linku podawana jest w warstwie fizycznej, a dla użytkownika pozostaję mniej więcej połowa, często mniej szczególnie w zakłóconym eterze)
Model to dokładnie huawei e3372h-153, więc HiLink :/ Komputer wykrywa go jako karte sieciową,więc pozostaje zaryzykować
z modelu nie wynika, że to hilink, obsługujesz go przez przeglądarkę czy przez aplikację?