Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Huawei E3131
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej kupiłam modem HuaweiE3131 po zainstalowaniu i po połączeniu się z siecią Aero wyskakuje mi komunikat Zarejestruj się w sieci przed próbą połączenia . Zasięg aero powinnam mieć ponieważ na jednym laptopie tez mam internet z Aero i zasięg jest . Mam windowsa 8.
komunikat wskazuje na… brak zasięgu, ale może to wynikać z
1) faktycznego braku zasięgu
2) niewłaściwych ustawień modemu
3) lub uszkodzenia modemu

1) wyjdź z laptopem na zewnątrz
włącz wyszukiwanie sieci - czy widać jakiekolwiek sieci innych operatorów (to pomoże zdiagnozować ewentualne niewłaściwe ustawienia), czas wyszukiwania sieci to około 2 minut

2) tu będzie trudno zidentyfikować problem zdalnie
to jest E3131s-1 czy E3131s-2? (a może inny, te informację są pod klapką dostępne po wyjęciu karty SIM, która zasłania nadruk)

czy było włączane jakiekolwiek wymuszenie
- technologii (tylko 2G albo tylko 3G)
- pasma (GSM900, UMTS900, UMTS2100 itp. itd)

3) obejrzyj gniazdo antenowe i delikatnie sprawdź czy się nie rusza

PS czy masz zainstalowany Play Online/Mobile Partner (czy jakiekolwiek inne oprogramowanie, które było na wirtualnym cd-romie wbudowanym w modem)?
Myślę ze raczej nie jest problem z zasięgiem jestem z Płocka a tu zasięg raczej powinien być. Mam modemE3131 s-2. Tak mam.zainstalowany Play.online
Problemów może być mnóstwo innych.
Czy podczas uruchamiania się programu Play Online pojawiają się jakieś inne komunikaty?
Przekierowanie