Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Sony Xperia neo V
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
hej, mam problem z moim smartfonem i internetem Aero2 na nim, mianowicie przez jakiś czas było fajnie czasami gubiło zasięg ale na chwilę ale ostatnio nie da się praktycznie używać przez tethering na komputerze, co chwilę gubi zasięg i jest na telefonie tylko sygnał wychodzący i symbol H obok, jak poleży dłużej to mu się odwidzi i znowu łapie zasięg inaczej trzeba wyłączać i włączać transfer danych na smartfonie i zaskakuje na trochę. Mam ustawienia wszystko tak jak w poradniku, mam też aplikację Aero 2 na smarftonie, antena jak patrzyłem na tej stronie co tu gdzieś dawaliście link jest w mojej wiosce i to jest ta którą widzę przez okno przy którym kładę telefon (jakieś 500m w linii prostej bez przeszkód)... Czasami gdy używam internetu na smartfonie samym to chodzi, myślę że może być coś związane z tym że na początku się miesza i wyskakuje "podłączono kartę sd" odłączam żeby włączyć tethering i niby jest dobrze.
Jest też coś takiego, że muszę za każdym włączeniem telefonu ustawiać w "sieci zwykłe i bezprzewodowe" tryb WCDMA co też robię bo cofa się do tego domyślnego "preferowane coś tam". Plus mam windowsa XP sp3 i musiałem pobierać jakiś sterownik do tego tertheringu (zrobiłem jak było napisane w pomocy na smartfonie przy tetheringu)

Nie dzieje się tak zawsze, czasami chodzi normalnie przez jakiś czas ale też nie za długo.

Sory że tak się rozpisałem ale już tak mam, z góry dzięki za pomoc ;]
twój problem jest łudząco podobny do tego dotyczącego często w przypadku modemów o zbyt niskiej kategorii (lub zwyczajnego przeciążenia sieci)

http://forum.jdtech.pl/Watek-problem-z-m...gin-mobile
http://forum.jdtech.pl/Watek-aero2-jest-...a%E2%80%A6

ten model telefonu jest mało popularny, więc nie przypuszczam aby odezwał sie inny jego użytkownik
mogę zaproponować tylko to co zwykle się proponuje w takich sytuacjach czyli:
- reset telefonu do ustawień fabrycznych
- reinstalacja TYLKO tych aplikacji które naprawdę na nim potrzebujesz
(choć wątpię, że to pomoże, bo to prawdopodobnie problem z serii z linków powyżej - czyli dotyczących w głównej mierze sprzętu poniżej kat 10
choć nie można zapominać, że ewentualne przeciążenia stacji bazowej dotkną każdego użytkownika Aero2 ze względu na niższy priorytet niż komercyjnych użytkowników Plusa)
Przekierowanie