09-07-2015, 19:24
Witam
mam modem e3272 w którym nie mogę wogóle założyć nowego profili zrobiłem wszystko ( przynajmniej tak mi się wydaje) od testowania na rożnych systemach, komputerach i oprogramowania(soft operatora w ogóle nie widzi modemu). Nawet zmieniłem firmwere ale efekt ten sam. obiło mi się o uszy że problemem może być uszkodzona pamieć wewnętrzna urządzenia i ponoć najprostszym rozwiązaniem to zamiana hilink na wersje tradycyjną. Czy mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić?
Pozdrawiam
mam modem e3272 w którym nie mogę wogóle założyć nowego profili zrobiłem wszystko ( przynajmniej tak mi się wydaje) od testowania na rożnych systemach, komputerach i oprogramowania(soft operatora w ogóle nie widzi modemu). Nawet zmieniłem firmwere ale efekt ten sam. obiło mi się o uszy że problemem może być uszkodzona pamieć wewnętrzna urządzenia i ponoć najprostszym rozwiązaniem to zamiana hilink na wersje tradycyjną. Czy mógłby mi ktoś napisać jak to zrobić?
Pozdrawiam